2013. november 1., péntek

Rimmel Punk Rock és OPI Pirouette My Whistle

Az Önök kérték mai adásában... A nyárvégi körömlakkos bejegyzés alatt kért lakkok közül következik kettő. :-)

Rimmel Punk Rock és OPI Pirouette My Whistle
Természetes fény

Vaku

Először is néhány kép a Punk Rock-ról önmagában. Jelentem, nem kell gondolkodni, mert ha valaki erre pályázik, jól jár vele. Már egy rétegben is majdnem tökéletes volt, de mivel viszonylag vékonyan lakkozok, nekem elkélt még a második réteg is. A színe csodás kékes-lilás-szürkés, borongós, és minden fényviszonyban más arcát mutatja.

Természetes fény

Vaku

Napfény

A gyűrűs- és a középső ujjamra vittem fel két-két réteget az OPI-ból, és bár a kis csillámok gyönyörűen eloszlanak maguktól is, a nagyok esetében elvoltam egy darabig, mire mindenhova elegendő mennyiséget tudtam juttatni.

Természetes fény

Vaku

Természetes fény

Vaku

Napfény
  
Lámpafény + vaku

Nos, nekem nagyon bejön ez a kombó. NAGYON. Gyönyörű, és bár elvileg az OPI csak ezüstcsillámokat tartalmaz, az aprólék több fényviszonyban is hajlamos némi aranyfényt mutatni. Eljátszottam a gondolattal, hogy mindegyik körmömre kenek belőle, de hagyni akartam, hogy a csodás fényesre száradó Rimmel is pompázhasson önmagában.

Nektek hogy tetszik?

34 megjegyzés:

  1. Csodás mind a kettő, de az OPI szerelem :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép az alap lakk , az OPI is , de nem látom benne az OPI-t. Nekem olyan , mintha a Lovely egyik Blink lakkja volna . :/ Mármint meseszép, de nem adnék ki rá annyi pénzt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én látok különbséget, mert itt opálosak a hatszögek, és nem olyan merevek, mint a Lovely-k esetében. De hátha majd ők is kijönnek egy hasonlóval, elvégre nagyon téli jellegű lakk :-)

      Törlés
  3. Gyönyörűséges mindkettő de az OPI abszolút favorit így a képek alapján, köszi róla a tesztet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Semmi extra, mert nem holo és nem színes, de mégis csodaszép. Egyfolytában nézegetem...

      Törlés
  4. Gyönyörű a Rimmel, felkenve sokkal jobban tetszik, mint az üvegben. Az OPI meg hát, na :) Szarka vagyok, szóval jöhetne :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, nekem is kell egy ilyen Rimmel lakk!

    VálaszTörlés
  6. nem is gondoltam, hogy az OPI ilyen szep!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én reméltem, hogy ilyen szép lesz, ha már egy vagyon volt, és szerencsére megnyugodhatok :-)

      Törlés
  7. Szépséges lett. Mind a két lakk nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. hu ez az opi nagyon szuper. nekem tetszik,hogy sötét lakkon próbáltad ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy abszolút csak a sötét lakkok ugranak be hozzá, hogy jól kiemeljék a szépségét :-) Van esetleg tipped másik alapszínre? :-)

      Törlés
  9. á, szerelmes lettem ezekbe a lakkokba *.*

    VálaszTörlés
  10. á, szerelmes lettem ezekbe a lakkokba *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom, tényleg csodaszép mindkettő :-)

      Törlés
  11. Csodálatos! Nincs még Rimmel lakkom, lassan de biztosan orvosolni fogom ezt a problémát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézz körül az akciós kosárkában, féláron abszolút megéri :-)

      Törlés
  12. Ez gyönyörű! Olyan, mint egy téli éjszakán a hóesés :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép, köszönöm! ;)

    VálaszTörlés
  14. így együtt nagyon tuti :)

    underthespellofbeauty.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  15. Az első kép alapján nem gondoltam volna, de mégis nagyon tetszik a végeredmény, csodásak együtt (és külön-külön is)! :)

    VálaszTörlés
  16. Nekem a Rimmelről a Múmia 1. filmből a szkarabeuszok jutottak eszembe, érdekes színe van tényleg. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.