2013. november 3., vasárnap

Napi smink – Barry M, Miss Rose és Avon

A ma rögzített videókhoz a Barry M palettával készítettem szemsminket, majd a Miss Rose pirosítóját és az Avon egyik rúzsát használtam az egyéb részekre. A közeli képek nem igazán akartak sikerülni, ahogy az mostanság már megszokott, de azért a lényeg kivehető így is.




A teljes arcos képek természetes fényben készültek, míg az alábbi szemes képek vakusak.




Elékeztetőül a paletta:


A szemöldök alá és a belső szemzugba a pirosítónak becézett highlighter került, majd a szemhéj egészére az 1. színt vittem fel, és a külső V-ben a 6. színnel mélyítettem. A szempillatövekhez a Sleek egyik matt feketéjét használtam. A széleket a PAncsitól a tőle vett paletta mellé kapott pirosítóduóból vett sötétebb színnel satíroztam el, és ugyanezt használtam pirosításra is.

A rúzs az Avon kockás csomagolású rúzscsaládjából a Chic nevű volt. Továbbra is kedvenceim ezek a rúzsok, mert nem szárítanak, krémesek, és viszonylag tartósak is.

Hogy tetszik ez a pirosítós satírozás? Szoktátok alkalmazni ezt a trükköt?

20 megjegyzés:

  1. Megint csak ismételni tudom magam, hogy nagyon jól állnak neked az erősebb rúzsok :) Meg persze a smink is nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Rajtad is jól állnak az ilyen szemfestékek, mindig várom az újabb sminkeidet :-)

      Törlés
  2. Wow, nagyon jól áll neked ez a smink! :) Szuper kis paletta ez, na! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Kicsit tán lehetne erősebb, de így abszolút hétköznap-kompatibilis :-) Alig várom a Te sminkeidet vele :-)

      Törlés
  3. Jól áll ez a smink, már a videóban is tetszett! :-)
    Próbáltam én is ezt a trükköt, de magamon inkább csak bronzosítóval, vagy barnás pirosítóval tetszik a satírozás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) A satírozásnál tényleg nem mindegy a bőr árnyalata, a pirosító tényleg inkább rózsaszínbe hajló bőrön működik :-)

      Törlés
  4. Nagyon szép ez a smink! Most nézem, hogy milyen gyönyörű a bőröd :O És nem hiszem, hogy az csakis az alapozó eredménye ;) A rúzs pedig szerintem tökéletes ehhez az őszi időhöz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát köszönöm! Nem alapozó, ugyanis nem használok, hanem színezett hidratáló van rajtam, és csak a szemem alatt, az orromon és a bőrhibákon van korrektor. :-) Ha lesz időd, nézd meg az alapozós videómat, szerintem sokaknak használható ez a módszer :-)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett a smink és jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Néha annyira szeretnék más szemformát, de legalább a színeim jók :-)

      Törlés
  6. Nagyon jól áll neked ez a rúzs! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és még jó is, mert nem szárítja az ajkakat :-)

      Törlés
  7. nagyon szép és tényleg nagyon jól áll még mindig az erősebb rúzs, merd használni! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a biztatást. Ez az árnyalat még egészen barátságos is, mármint könnyen kezelhető, mert nem az a túl mély, úgyhogy abszolút ideálisnak látom :-)

      Törlés
  8. Nagyon szép smink lett, és nagyon jól is áll neked! A szemöldök alatti rózsaszínes rész különösen tetszik, annyira egyedi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó módja a rózsaszín sminkbe csempészésének, és még egybe is hangolja az egészet. Örülök, hogy Neked is bejön :-)

      Törlés
  9. Tényleg nagyon szép bőröd van, légy büszke rá! :) Szép lett a smink is!

    VálaszTörlés
  10. Remekül állnak Neked ezek a színek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is bejön, valahogy olyan természetességet sugall, pedig minden részre használtam valami terméket. :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.