2013. november 19., kedd

Catrice I Want That paletta – Képek, színminták és vélemény

Gyorsan elkészítettem a színmintákat, ugyanis ez a paletta jár a Marie Claire decemberi számához, és a színminták alapján eldönthetitek, vajon érdemes-e rá befektetni.


Természetes fény

Vaku

Színminták:


Természetes fény

Vaku

Nos, szerintem érdemes, mert bár a legvilágosabb szín kicsit gyengén muzsikál, a másik három jól pigmentált szín, és kifejezetten ígéretesek őszi sminkek szempontjából is. A sötétkék ugyan kevésbé kékes felkenve, de majdnem teljesen matt volta ellenére jól pigmentált az is.

És hogy miért látom kéknek, de legalábbis kékesszürkének? Mert nálam a fekete az, amit a Sleek vagy az Urban Decay palettáimban látok, és nézzétek meg A Naked 2 Blackout nevű feketéje mellett a Catrice-t:


Természetes fény


Vaku

Messze nem fekete, és a kék hatást élőben az alábbi képen látható kék mikrocsillámok is fokozzák:


Ti ismeritek a palettát? A magazint meg szoktátok venni, vagy csak akkor, ha tetszik a hozzá kapott ajándék?

25 megjegyzés:

  1. Pont bementem a benzinkútra, hogy vegyek egy újságot, ilyenkor általában az alapján döntök mi legyen, hogy mihez van valami jó kis ajándék, úgyhogy ezúttal a marie claire-re esett a választásom a paletta miatt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól tetted, hogy ezt választottad, mert tényleg jó kis paletta, és elsőre még a magazin is szimpatikus :-)

      Törlés
  2. pont ma vettem meg:) az újság nem igen nyerte el a tetszésem, egyébként nem szoktam ilyet venni. de amikor megláttam, hogy catrices paletta van hozzá, akkor tudtam, hogy ez most KELL:D nekem nagyon tetszenek a színek, 500 Ft-ot teljes mértékben megér!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon vicces, hogy ennyiért még egy magazinunk is lett :-D

      Törlés
  3. Ezt úgy, ahogy van elfogadnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem nagyon volt Catrice termékem, de ez nagyon tetszik :-)

      Törlés
  4. Pont ma vásároltam meg én is! :D Nem tudom, hol olvastam már, hogy adnak hozzá, de az újságos előtt elkattant valami bennem...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, azt hiszem, mi blogvilágban jártas lányok így vagyunk ezzel: jön egy inger, és kapcsolunk, hogy az miért is fontos :-D

      Törlés
  5. Kérhetünk smink inspirációt is hozzá? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hétvégén remélhetőleg lesz rá időm, és tudok mutatni vele valamit :-)

      Törlés
  6. Ez a paletta már régóta megvan, még akciósan vettem, amikor kifutó termék volt. (Gondolom nem fogyott el anno). A "sötétkék" egyáltalán nem kék se a palettában se felkenve, nem tudom, hogyan jutottál erre. :D Amikor kipróbáltam a feketét én meglepődtem, hogy milyen szép pigmentált, és a bronz szín is gyönyörű, szerintem érdemes megvenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Frissítettem a bejegyzést, hogy lásd, miért nem látom feketének, és akárhogy is nézem, sötétszürke, kékes beütéssel. De persze a színeket mindenki máshogy látja. Amúgy tényleg jó kis paletta, őszre teljesen ideális színekkel :-)

      Törlés
  7. Én is lecsaptam rá, bár épp előtte vettem meg unaloműzésképp a Glamour-t. (csak utána hallottam Marie Claire ajándékáról) Nekem az újság is bejön, hogy a palettáról már ne is beszéljek. A világos szín tényleg "gyengén muzsikál" viszont azon meglepődtem hogy sötétkék is van a palettában?! A legsötétebb árnyalatba még nem másztam bele, de én megvoltam győződve hogy fekete :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézd meg a pluszban berakott képeket, és meglátod, miért mondom, de ez bizony nem fekete. Persze ez nem baj, sőt, hiszen így hétköznapra is ideális mélyítőszín lehet belőle. :-) Te már próbáltad sminkben is? Én holnap fogom felavatni :-)

      Törlés
  8. Nálunk csak a hagyományos méretű Marie Claire-t lehet kapni, annyit meg nem akartam kiadni érte még a paletta miatt sem. Szép-szép, de sok ilyen színem van már. Meg hát évek óta nem veszek már glossy magazinokat, elsétálok mellettük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen dolog már ez? Nálunk szerencsére volt kicsi, rá is uszítottam T.-t a témára, és szerencsére talált nekem egyetlen darabot a Tescóban :-)

      Törlés
  9. Az a "sötétkék" nem az, hanem fekete! A pan-ban sem kék szerintem, fura, h Te így látod.

    Ez volt az első catrice termékem, még a megjelenéskor csaptam le rá vagy 3 éve, utána egy 1-2 év múlva már kifutó termék lett, aztán asszem eltűnt...
    Én anno a zöldje miatt vettem meg, de a sárgás színt is csíptem, szép világosítós árnyalat. Nekem "sajnos" előfizetésem van az újságra és sok másik magazinnal ellentétben a MC-hez nem járnak a promo ajik, így lemaradok róla, de most kivételesen nem bánom. Egyébként pedig szerintem tuti ajánlat, a legjobb 25+-os nőknek szóló lap ez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem pedig nem fekete, de nézd meg az ezt alátámasztó képeimet. :-) Amúgy már olyan régen kifutott ez a termék? Hogy-hogy még most is ezt kapjuk? Fura, mert szerintem jól kihasználható paletta, úgyhogy nem értem, hogyan maradt belőle ennyi... Amúgy pedig szerintem kiszúrás, hogy pont az előfizetőknek nem jár ajándék, valahogy logikátlannak tartom. Az újságot még nem olvastam, de nagyon szimpatikus első ránézésre és cikkcím-olvasásra. :-)

      Törlés
  10. Én is meg akartam venni, de persze a Tesco-ban már kilopkodták belőle a palettákat. :D Jó kis paletta ez, én szeretem a Catrice szemhéjpúdereit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem elég rosszak a tapasztalataim, szerintem nagyon poroznak, de ez a paletta szuper!

      Törlés
    2. Én sminket készítek vele hamarosan. Nekem nagyon bejött:)

      Törlés
    3. Nekem is volt már rossz tapasztalatom Catrice szemfestékkel, de ezek a négyes palettáik elég jóknak tűnnek :-)

      Törlés
  11. Számomra ez a legsötétebb szín olyan kis semmilyen: se nem kék, se nem szürke - a többi szín pedig nem nagyon dobogtatta meg a szívemet, túl basic :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.