2013. november 17., vasárnap

Országos projekt Olcsival és Mónival – Ausztria

A hét elején megkeresett Olcsi, hogy lenne-e kedvem részt venni az eheti országos projektben. Mivel az egyik témául ajánlott országról rögtön beugrott egy ötlet, nagy örömmel mondtam igent. Íme tehát a pirospozsgás tiroli tehenészlány, Kathrina:



Mivel tudtommal nincs külön Ausztriára jellemző smink, a piros orcák mellett erős színű ajkakra és egyszerű natúr sminkre tettem le a voksomat. A hajam sajnos most túl rövid a fonáshoz, de azt hiszem, a két kis copfocska így is sejteti a tiroli frizurát. A viseletet pedig egy fehér felső és egy mellényként viselt piros ujjatlanka próbálja meg visszaadni. Tudjátok, valami ilyesmire gondolok.


Most pedig megyek is, szénát kell adnom Riskáéknak...

Olcsi mellett a projekt másik állandó tagja Móni, nézzétek meg a csatornáját, mert rengeteg szuper videója van:
http://www.youtube.com/user/MonicasBeautyWorld/videos

22 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ebbe a projektbe lehet még jelentkezni? Szuper ötlet, szívesen részt vennék benne én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen aranyos vagy:) Írj egy e-mailt a pillangovilaga@gmail.com-ra :)

      Törlés
  2. Teljesen átjön a Tiroli kinézet :D Nagyon jó lett :D A feltűnő rúzs pedig .... igen :d még mindig nagyon jól áll :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Igazából már eldöntöttem, hogy farsangkor is így leszek majd felöltözve és kisminkelve, mert nagyon tetszik nekem is :-)

      Törlés
  3. Haha, ez nagyon jó és jól állnak neked az erős rúzsok! :) Egy tusvonal azért elférne az elképzelésemben, de nagyon szép smink, mostanában rá vagyok kattanva a natúr szem+intenzív rúzs kombóra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a tusvonal az, ami nálam nem játszik, de abszolút illene ehhez a sminkhez is. Jó dolog az erős rúzs, én is egyre inkább megbarátkozom vele :-)

      Törlés
  4. Juj de jó ez az ötlet, nagyon tetszik a kivitelezés is :) Már csak a sörös korsó hiányzik a kezedből :P

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól áll!

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Kis pirospozsgás, de szerényebb pirosítással abszolút viselhető lenne :-)

      Törlés
  7. Imádom ezt az erős rúzst! Nem csalódtam benned! Nagyon örülök, hogy meghívtalak a projektbe. Már nálam is kint van a poszt, Móninál holnap videó:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm itt is a meghívást! Amint megírtad az országneveket, ez ugrott be, és nagyon élveztem az egészet :-)

      Törlés
  8. Imádom!!!! *-* December 7-én így akarlak látni :D ( vicceltem) pedig tényleg megnézném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, azt hiszem, akkor tényleg okoznék feltűnést az Árkádban :-D

      Törlés
  9. Nagyon jó lett Kathrina! :-)
    Néhány sörös korsót a kezedben még én is el tudtam volna képzelni :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utólag már bánom, hogy ez nem ugrott be nekem :-D

      Törlés
  10. Nagyon jó ez a smink, tökéletes. :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  11. Hát ezt nagyon jól eltaláltad! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.