2013. november 13., szerda

A legvidámabb barakk

Említettem videóban, hogy végre eljutok majd a Naillandbe, és most lehull a lepel, hogy melyik bloggerinákkal is történt ez.

Na, kik vannak a képen? :-)

 A találkozó a Deák-téren volt, ahol Eleni, az Azrail5 blog írója már várt rám. Megcsodáltuk a világ egyik legrondább épületét, amely akár szép is lehetne, csak olyan szinten nem illenek össze az egyes részei, hogy sajnos nem pozitív értelemben eklektikus az eredmény...



Pár perc múlva Reni, az NJoythestyle blog írója is megérkezett, és a Starbucks felé vettük az irányt. Tökös italra vágytam volna, ami persze nem volt, de hát így van ez, ha az ember legjobb barátja Murphy...

A lányok bőszen bontogatták a tőlem zsákmányolt blogsale-csomagjukat, tisztára olyanok voltak, mint a gyerekek karácsonykor.



Persze névre szóló kávé is volt, hiszen anélkül nem élet az élet. :-D


Reni és a pohár:



Aztán az Árkádba mentünk, ahol természetesen az első és legfontosabb állomás a Nailland volt. Elenivel feltankoltunk, ha már nem dobtak hozzánk néhány lakkot csak úgy. Én hősiesen mindössze négy lakkot vásároltam, de már érzem, hogy nem elég ez, ugyanis ma láttam egy csodás Flormar lakkot Aggie-nél a Lakkhatalom blogon.







Kupaktanács:


Csoportkép a körömlakkmennyország előtt:


Csoportkép két fotogén lánnyal és velem (hát ez van, nem lehet, hogy mindenki jól mutasson):


A nap csodásan telt, és biztosan lesz még ilyen, akár többekkel kiegészülve. Úgy beszélgettünk és poénkodtunk, mint akik évtizedek óta ismerik egymást, és teljesen felszabadult volt a hangulat (imádlak Titeket, Csajok!!!). Korinnát is hívtuk, de sajnos már más programja is volt, de szerintem egy össznépi nagy tali is szuper lenne. :-)

Ja, és jut eszembe, a zsákmányolt dolgaimat holnap mutatom meg. :-)

17 megjegyzés:

  1. Én is imádollak :) Szétröhögtem magam a bejegyzésen :D Nagyon klassz volt a nap ^^

    VálaszTörlés
  2. Micsoda jó kis program lehetett! :) SZupik a képek! :)

    VálaszTörlés
  3. Jajjj de szuper! :) Nagyon cukik voltatok. :) Kíváncsi vagyok a zsákmányra is! :)

    VálaszTörlés
  4. tényleg tökre jó összeröffenés lehetett
    szerintem a nailland stand nagyon veszélyes,így első ránézésre :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz találkozó lehetett, és szuper képek lettek :) Lakk mennyország nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  6. Jó lehetett és kíváncsian várom a zsákmányról a posztot :)

    VálaszTörlés
  7. Imádtam a beszámolót és a szombatot is Veled/Veletek!!!! :))))))))))))))))))) Még-még-méééééég! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Irigyellek titeket! A találkáért, no és a Naillandért is :-D

    VálaszTörlés
  9. Vártam már ezt a bejegyzést :P Örülök, hogy ilyen jól éreztétek magatokat, és hogy ennyi szép holmit beszereztetek. Kíváncsi vagyok miket választottál :) Ja, és a képek nagyon hangulatosak :P

    VálaszTörlés
  10. Lányok, kinek mennyi körömlakkja van otthon? :-) Kíváncsi lennék, hogy csak én gyűjtögetem nagy (csizmás) dobozban őket, amibe már alig fér egy-két lakk :-)
    Múltkor pesti "kiruccanás" alkalmával a Flormar pultot felkerestem, 3 körömlakk és 2 db tus jött velem haza :-) A Nailland-ot én is tervezem meglátogatni, de lehet kivárom, hátha online is tudok majd rendelni. Annyira rossz, hogy a közelemben nincsenek ilyen üzletek :-(
    És persze jól sikerültek a képek és látszik is, hogy jól éreztétek magatokat! :-)

    VálaszTörlés
  11. A te beszámolód is nagyon klassz lett! :) Megállni 4 lakknál a Nailland pult közelében pedig igazi hőstett a szememben :DDD Nekem sajnos ez eddig még egyszer sem sikerült... (na jó, hétfőn csak 5-öt hoztam el, az már egész jó a korábbiakhoz képest :DD )

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó kis találkozó lehetett:) Jó volt olvasni a bejegyzést:)
    Szeretnélek meglepni egy kis díjjal, ha szabad:) http://wowoskiscsaj.blogspot.hu/2013/11/ujabb-dij.html

    VálaszTörlés
  13. De jó lehetett :) Örülök, hogy jól éreztétek magatokat, és persze a szerzemények is érdekelnek :)

    VálaszTörlés
  14. Díjat kaptál tőlem :)
    http://megaera-magical-world.blogspot.hu/2013/11/dijat-kaptam-ismet.html

    VálaszTörlés
  15. Köszönjük a sok kedves hozzászólást, remélem, sokatokat megismerhetem majd a következő alkalommal :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.