2014. július 17., csütörtök

BLOGTALÁLKOZÓS VÁLTOZÁSOK és egyéb fontos információk

Forrás
Sziasztok, Lányok! Összejött néhány közlendő, így haladjunk is szépen sorban:

1. BETEGSZABADSÁG

A legfontosabb, hogy sajnos nem tudok részt venni a pénteki és a szombati találkozón, mert kötőhártya-gyulladás miatt nem mehetek emberek közé. Ettől függetlenül Ti menjetek, és érezzétek jól magatokat, és tartsatok engem naprakészen sok-sok Instagramos és egyéb képpel és beszámolóval! :-)

2. VÁRHATÓ BLOGBEJEGYZÉSEK

Emellett kis életjelet és tervet is adok, ugyanis ez a blogos terveimet is keresztbe húzza kissé. Ma reggelig a rengeteg munka miatt pihent a blog egy kicsit, és úgy terveztem, hogy mától visszacsobbanok az éterbe, és ismét elárasztalak Titeket bejegyzésekkel. Ez nem is fog változni, csak a nyilvánvaló okok miatt a sminkes bejegyzések most hanyagolva lesznek. Lesz itt viszont palettateszt színmintákkal és az eddigi tapasztalataimról szóló, szöveges beszámolóval, valamint lesz körömlakkos bejegyzés is (holnap Manikűrvadász!), és a régóta halogatott bőrradíros bejegyzést is szeretném végre megírni (milyen jó, hogy a sminkelés nem vesz majd el tőle időt...).

Van egy rögzített gyertyás videóm, az felkerül majd a napokban, és remélhetőleg a következő hónap elejére már kiheverem ezt a gyuszit, és akkor jönnek majd ismét az elfogyottas, kedvences és egyéb videók, valamint a tervezett sminkes sorozatnak is nekivágok majd.

Egyébként mázlim van, mert egy hete nem volt már rajtam smink (bizony, ilyen is van), így biztosan nem a sminkszereimmel van probléma. Így nem is kell radikális intézkedéseket hoznom a kedvenceimmel kapcsolatban, de ha gondoljátok, szívesen írok egy bejegyzést arról, hogyan is kell ismét sterillé tenni a sminkbirodalmat ilyen esetben.

3. SEGÍTSÉGKÉRÉS

A harmadik dolog, ami megfogalmazódott bennem, hogy szívesen elkészíteném végre a kérdés-válasz videót, amelyhez ugyan egyszer már kértem Tőletek kérdéseket, de a postaládám mérete miatt ezek utólagos kikeresése közelít a lehetetlenhez, így arra kérek mindenkit, akit érdekel valamilyen infó rólam, hogy írja meg a djkatybeauty@gmail.com címre a kérdéseit. Fontos, hogy az e-mail TÁRGYÁBAN szerepeljen a KÉRDÉSEK szó a könnyebb beazonosítás érdekében.

21 megjegyzés:

  1. Óóó ne :( Jobbulást, nagyon sajnálom, hogy nem találkozunk!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, drága Katy, de sajnálom, pedig úgy örültem már, hogy végre találkozunk :(((( No de majd legközelebb, addig is tessék gyógyulgatni! :*

    VálaszTörlés
  3. Szegény... :( jobbulást neked!

    VálaszTörlés
  4. Ó, minél előbbi gyógyulást kívánok neked!

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást, és kézmosás-kézmosás, törölközőcsere naponta. A sárga váladék, ami fertőz, szóval ha nem nyúlsz a szemedbe, nem fog terjedni a kór. Nekem is volt, szempillaspirál kuka, szemceruzát elvágtam, lefaragtam, volt amit kidobtam...szóval jól jönne egy "mitől szabaduljunk meg kötőhártya-gyulladás után" poszt.

    VálaszTörlés
  6. :( Mihamarabbi gyógyulást kívánok neked!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Jaj, mihamarabbi gyógyulást kívánok neked és sajnálom, hogy nem találkozunk :(

    VálaszTörlés
  8. Jobbulást Katy!:) Pihenj sokat! :) Engem érdekelne a sterillé tenni a sminkeket dolog!:)

    VálaszTörlés
  9. Gyógyulást kívánok én is! :)

    VálaszTörlés
  10. Ugye még mindig úgy van, hogy 18:00tól kezdődik a cserebere? Azt hittem tudok menni fél4re, de nem fog sikerülni.
    Jobbulást neked!!!

    VálaszTörlés
  11. Ó, sajnálom a betegséget, jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  12. Mielőbbi jobbulást Katy! :)

    VálaszTörlés
  13. ó, de kár, hogy így megbetegedtél! sajnos én sem tudok menni a blogtalira. :/ jobbulást kívánok neked, mielőbb gyógyulj meg ;)

    VálaszTörlés
  14. Millió gyógy puszit küldök!!! :*

    VálaszTörlés
  15. Gyors felépülést kívánok! Kíváncsian várom a beharangozott posztokat, és minden rosszban van valami jó elvén a smink fertőtlenítés témát és hátha még megihlet ez a betegség hasonló hasznos témákra. Kitartást És jobbulást! :)

    VálaszTörlés
  16. Lányok, nagyon köszönöm a sok jókívánságot, ma már megkockáztathatom a sminkelést, mert 5 napja tünetmentes vagyok, így engedélyezték :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.