2014. július 24., csütörtök

Személyes – Liebster-díjam Nóritól

A minap nagy öröm ért, ugyanis Nóritól, a Fifty Shades of Women blog írójától megkaptam a Liebster-díjat. Nagyon megörültem, mert igazi elismerés az ilyen, bár nem érdemlem meg, mert az ilyen díjak és kérdéssorok kitöltögetését mindig halogatni szoktam. Most viszont gyorsan meg is írom a 10 érdekességet és a 10 választ, hogy tovább tudjam adni néhány kedvenc blogomnak a díjat.

Ha jól rémlik, régebben kissé mások voltak a szabályok, de nekem a mostaniak is nagyon tetszenek:

1. Írj magadról 10 tetszőleges érdekességet.
2. Válaszolj a díj továbbadójától származó 10 kérdésre.
3. Add tovább a kedvenc blogíróidnak a díjat, természetesen egy 10-es kérdéssor kíséretében (volt, ahol saját kérdéseket alkotott az adott blog írója, így most én is így fogok tenni).

10 random érdekesség:

1. Mostanában rákaptam a Devious Maids nevű sorozatra. Igazi csajos, sokféle akcentussal, na meg a bonyodalmak miatt is lehet aggódni bőven, úgyhogy igazán a kedvemre való.

2. Nagyon tudok ragaszkodni tárgyakhoz, és emiatt kifejezetten nehéz szortíroznom, pedig néha muszáj. Az egyik legrégebbi és számomra legfontosabb dolog a plüssoroszlánom, ami csupán egyetlen évvel fiatalabb nálam.

3. Ha már itt tartunk: 31 éves vagyok, de ezt nem akarom elfogadni, és mindig azt mondom, most múltam 18. :-D

4. Mindig is szerettem volna egy ikertestvért, és iskolás koromban mindig azon gondolkodtam, milyen jól be tudnánk osztani, ki melyik tárgyból tanulja meg a leckét, és akkor felelhetnénk egymás helyett.

5. 11 éves koromtól kezdve egészen tavalyig mindig volt hullámos papagájom. Tündéri teremtések, de nagyon szemetelnek, így ha valaki madárka mellett dönt, készüljön fel a napi takarításra...

6. Gimiben jó pár évig pszichológus szerettem volna lenni.

7. Négyszeres nagynéni vagyok.

8. Mindig is két cicát szerettem volna, de egy feketéről és egy fehérről álmodoztam. Persze kit érdekel a szín, a fura-lassú vörös kandúr Schrödingert és az ügyes vadász szürke-krém teknőctarka Maszatot már semmiért el nem cserélném.

9. A blogírás előtt szinte soha nem hordtam piros körömlakkot, mert idegennek éreztem magamon, de mostanára az egyik kedvenc lakkszínem lett.

10. Az ülő életmód ellensúlyozására naponta tornázom személyi edzőmmel, Tamással, és mindenkinek csak ajánlani tudom. Azóta könnyebben megy a lépcsőzés, nem fáj a hátam, a tüdőm is edződött, és nem mellesleg fogyással-formálódással is jár a dolog. Szóval ezennel mindenkinek receptre felírom a napi legalább 30 perces edzést, és még csak túlbonyolítani kell: a fekvőtámasz-felülés-guggolás hármasa a barátunk. :-)

Nóri kérdéseire adott válaszok:

1. Milyen színű a szemed?
Kékes-szürkés-zöldes-színváltós.

2. Rendszeresen olvasol könyveket?
Igen, kivéve, amikor épp fordítok egyet, mert akkor nem szeretem halmozni az élvezeteket.

3. Ha igen, milyen témájúakat?
Változó, de többek között a pszichológia, a krimik, a negatív utópiák, a romantikus történetek, az ismeretterjesztő könyvek, a nyelvészeti témák és a dísznövényekről szólók érdekelnek. (Szóval kb. minden. :-D)

4. Kedvenc zenéd?
Na, ez egy nehéz kérdés, mert aktuális kedvencem nincs, de legyen mondjuk ez:


5. Kedvenc fagyid?
Jelenleg a vaníliás Carte d'Or. Utánozhatatlanul finom, pedig amúgy csokisfagyi-párti vagyok.

6. Nyár vagy tél?
Nyár, mindig, örökké.

7. Hova szeretnél egyszer eljutni?
Jelenleg Róma a nagy álmom, és remélem, legkésőbb jövő tavasszal össze is jön oda egy út. Emellett Svédországot szeretném még látni, és szeretnék visszamenni egyszer Kanadába, Korfura és Spanyolországba.

8. Szoktál sorozatokat nézni?
Naná. Sok kedvencem van, és ha érdekel Titeket, össze is foglalom őket majd egy bejegyzésben.

9. Ha igen, miket?
Na jó, akkor írok most három régi kedvencet: Grey's Anatomy, Criminal Minds, Dexter

10. Kedvenc filmed?
20 percnyi gondolkodás után sem tudok ilyet, de az utóbbi évek kedvencei nálam a Taken és a The Double. (Bezzeg könyvből tudnék mondani többet is. Nem baj, majd mindjárt jól megkérdezem.)

Továbbadott kérdések:

1. Melyik a kedvenc könyved?
2. Melyik volt életed legfélelmetesebb filmje?
3. Melyik a kedvenc ünneped és miért?
4. Milyen nyelven szeretnél megtanulni?
5. Kedvenc egytálételed?
6. Kedvenc italod?
7. Mi lenne számodra az álomállás?
8. Hogy hívják a legöregebb plüssállatodat?
9. Melyik a kedvenc illatod (lehet bármi, gyertya, parfüm, eső utáni fű, akármi)?
10. Milyen színű ékszereket viselsz most?

Akiknek pedig szeretném a díjat továbbadni:


Emellett pedig még sok-sok kedvenc blogíróm van, de hagyok lehetőséget az általuk való egymás közötti továbbadásra is. Remélem, hogy végigvándorol ismét ez a díj a blogvilágban, mert mindig sok érdekességet olvashatunk általa a szerzőkről. :-) Valamint mindenképpen kérem a kedves Olvasókat is, hogy a megjegyzéseknél ők is válaszolják meg a kérdéseket, ha van kedvük. :-)

14 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen :) Én is mindig halogatós típus vagyok az ilyenekkel kapcsolatban, de igyekszem :) Én a blogírás előtt csak piros lakkot hordtam :D Illetve emellett még volt egy ciklámen lakkom, azt szoktam néha néha felkenni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tessék, akkor pont fordítva voltunk körömlakkok terén :-D

      Törlés
  2. Szuper aranyos vagy, köszönöm <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon jól tetted, hogy áthúztad azokat a bizonyos sorokat!!! Egy szó sem igaz abból, amit oda írtál!
    A piros körömlakkok pedig éljenek sokáig - persze nemcsak a bloggerinék körében!
    Örülök, hogy ilyen hamar válaszoltál a kérdéseimre. Viseld büszkén ezt a díjat (is), mert MEGÉRDEMLED! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, pedig ha tudnád, hány díjat halogatok hosszúúú ideje... Mindenesetre nagyon köszönöm a díjat, nagyon örültem neki :-)

      Törlés
  4. Nagyon szépen köszönöm. :) :*
    És nagyon jól áll a piros lakk. ;)

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék sorozatos bejegyzést. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, akkor mindenképp megírom hamarosan :-)

      Törlés
  6. Gratulálok a díjhoz! :) A bejegyzés is nagyon tetszett, imádom a személyesebb posztokat olvasgatni :D Ikertesót én is mindig szerettem volna, de ezt a gyermekkoromon átívelő Olsen-ikrek rajongásomnak tudom be :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :-) Ez az ikertesós dolog pedig nagy bulinak tűnt annak idején :-) Olsenéket pedig főként tinikoruktól kedveltem meg, kár, hogy néha olyan gyászosan-öregesen öltöznek :-)

      Törlés
  7. Gratula a díjhoz! És érdekelne a lista a sorozatokról :D.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.