2014. július 18., péntek

Manikűrvadász, 10. forduló – mákvirágos manikűr Zizitim alkotása alapján


Eljött hát ez a nap is, itt a „jubileumi” forduló ideje. Az Izabella által kitalált kihívás, hisz jól tudjátok, az abszolút kedvencem, ráadásul ebben a fordulóban én lehettem a háziasszonya, és az egyik kedvenc bloggerem lett a párom. Szuper kombináció.

Zizitim blogján sokszor ámulok, hogy milyen csodásakat alkot, mert sem szuper ötletekből, sem kézügyességből nincs itt hiány, és sokszor láthatunk nála kézzel rajzolt mintákat. Az általam a mostani fordulóra választott manikűrt egy nyári virágos kihívásra készítette, a bejegyzést ide kattintva tudjátok megtekinteni, és alább látható a kép róla:



Csodaszép. Nálam a koncepció alapját a Barry M látszólag fukszia, gyakorlatban rózsaszín díszítőtolla jelentette, na meg a fekete párja, amellyel a kontúrokat alkottam meg. OK, a pipacs piros, de a mákvirág hasonló, és abból van rózsaszín. Nincs viszont hozzáillő homoklakkom, vagyis tudván, hogy a díszítőtoll RÓZSASZÍN, használhattam volna a Lovely homoklakkját, de ehelyett egy fukszia lakkra kentem csak egy réteget belőle, aztán pedig a Barry M Amethyst Glitter nevű lakkjából, amit viszont kevésbé csillámtól hemzsegőnek gondoltam, szóval kétszeresen is kisiklott a terv, de azért tetszenek együtt. Mindenesetre mindegyik lakkot megmutatom majd külön-külön is, mert mindháromért odavagyok. A fehér egyébként a Sally Hansen White On.






A vakus képeken átsejlik az alapot képező fukszia a csillámtenger alatt, és igazából erre a hatásra vágytam volna természetes fényben is. Na de majd legközelebb.

Remélem, tetszett Nektek ez az alkotás, és figyeljétek majd Izabella blogját, mert egyrészt minden forduló után szuper összesítést szokott közzétenni, másrészt a következő forduló háziasszonyának neve is Nála fog majd kikerülni.

A többiek alkotásait linkelni sajnos nem tudom, mert nálam a kódok nem hajlandóak megjelenni, valószínűleg a sablon miatt, de Izabellánál elolvashatjátok az összefoglalót alább:

http://vaniliamamor.blogspot.hu/2014/07/manikurvadasz-10-fordulo-osszefoglalo.html

54 megjegyzés:

  1. Katy...lemaradt a kódod...
    Szupi lett! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem maradt le, csak nekem – valószínűleg a sablon miatt – általában nem értelmezi jól a blogger. Szóval most megint így jártam, de emiatt nem szeretnék sablont cserélni :-) Mindjárt nézem a Tieiteket is :-)

      Törlés
    2. Jaj, félre ne érts, én a bloggerre vagyok kiakadva, mostanában nagyon sok a problémája... :-)

      Törlés
    3. Dehogy is..semmi gond! :)) Az Ázsia centert majd ősszel megejthetnénk, ha mást nem is, körmös cuccokat érdemes ott venni. A barátom járkál oda, én csak elkísérem... :D

      Törlés
    4. Á, értem, és ha már ott vagy, kénytelen vagy körülnézni a körmös cuccok között is, ugye? :-D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nekem mondjuk sokkal jobban bejön Zizitim verziója, de nem adom fel, és ismét próbálkozni fogok :-D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik! Szuper lett :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett, meghoztad a kedvem egy kis szabadkezi pipacsozáshoz :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon tetszik :) Én is nézegettem múltkor, de nem mertem bevállalni, és lám milyen jól tettem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) Én pedig újra fogom alkotni csakazértis, amíg megfelelőnek nem látom :-) Azért én megnézném a Te változatodat is :-)

      Törlés
  6. nem hiszem el, hogy ennek nekiálltál :O Becsületedre van az eredmény is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-D Nem akartam megint valami totál egyszerűt alkotni, és reméltem, hogy a múltkori gyűrűs sztori után már nem jelenthet akadályt egy ilyen :-)

      Törlés
  7. Nem tudnám megcsinálni...:D Nagyon ügyes vagy!:) Tetszik ahogy átsejlik a fukszia a vakus képen!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogynem, díszítőtollal egyszerű, hidd el :-) Remélem, a következő próbálkozással már teljesen elégedett leszek :-)

      Törlés
  8. Szia Katy!
    Engedd meg kérlek, hogy megjutalmazzalak téged és a blogod a "Liebster Award" díjával - mert megérdemled!
    Viszont egy kis feladatot is kapsz a díj mellé: kérlek, ossz meg 10 random, személyes infót magadról az olvasóiddal, valamint a tölts ki légy szíves egy 10 kérdésből álló kérdéssort is. Ha mindez megvan, juttasd el a díjat te is a kedvenceidnek! :-)
    További részletek: http://fiftyshadesofwomen.blogspot.hu/2014/07/a-blog-elso-dija-liebster-award.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Nóri! Nagyon köszönöm a díjat, feldobtad a napomat :-) Holnap reggel, ha végeztem a határidős munkámmal, meg is írom róla a bejegyzést :-)

      Törlés
  9. Én se tudtam volna megcsinálni ezt a rózsa féleséget :) Le a kalappal... szép!

    VálaszTörlés
  10. Ja bocsi pipacs , azt hittem rózsa... a szöveget nem olvastam hozzá :)

    VálaszTörlés
  11. Hát emelem kalapom, Katy, hogy te ezt ilyen szépre megcsináltad, nekem biztos nem sikerült volna. A színvilág pedig nagyon téged idéz, imádom ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm :-) Igazából ez a szuper díszítőlakkjaimnak köszönhető csak :-) Azért majd újrapróbálkozom még :-)

      Törlés
  12. Nagyon tetszik, szuper újraalkotás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kicsit naiv művészet Zizitim verziójához képest, de remélem, lesz ez még jobb is :-)

      Törlés
  13. Nagyon szép lett! Bár nekem picit jobban tetszene, ha a virágoknál megmaradt volna a piros szín :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd pirossal is megpróbálkozom, de az időhiány miatt mindenképp a díszítőtollakra akartam támaszkodni, ezért mákvirág lett belőle :-D

      Törlés
  14. Szép lett :) A csillámos körmeid különösen tetszenek amiért átsejlik a rózsaszín alóluk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A csillámokból megpróbálok majd többet tenni legközelebb, de nem is gondoltam, hogy ennyire meg van pakolva ez a Barry M :-)

      Törlés
  15. tök érdekes hogy lesz egy teljesen más virág ugyanabból a mintából ;)
    érdekes színek, de tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a Tied igazi, profi impresszionista alkotás, még gyakorolnom kell, hogy hasonlót alkossak, de nem adom ám fel :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.