2014. július 26., szombat

Avon Extra Lasting tartós festékek – vannak olyan jók, mint a Color Tattoo termékcsalád?

Amikor megjelentek az Avon katalógusban az új krémes szemfestékek, mindössze 999 Ft-ért, először nem éreztem szükségét a megrendelésüknek. Később azonban több jó véleményt is olvastam róluk, így úgy döntöttem, megnézem magamnak őket. Amikor pedig a színmintákat terveztem elkészíteni, arra gondoltam, hasznos lenne a megvásárlásukon gondolkodó olvasók számára, ha összevetném a birtokomban lévő rokon színekkel a Maybelline Color Tattoo termékcsaládból. Innen hát a hosszú cím, és tovább olvasva megtudhatjátok, mi a válasz.


A csomagolás cuki pici, ám nem annyira praktikus üvegtégely.


A színek elég sokrétűek, bár én egy szép zöldet és egy padlizsánlilát még el tudnék képzelni a sorba.


Mivel a lila és az arany CT nincs meg nekem, ezeket a színeket összehasonlítás nélkül mutatom meg. Nagyon kis szerények, de az arany esetében tetszik, hogy nem olyan darabos, mint a Color Tattoo aranyszíne – az utóbbit éppen a darabossága miatt hagytam ott a drogériában.


A taupe, a bronz és a türkiz színnek azonban van párja a saját CT festékeim között, így ezeket már összehasonlításban láthatjátok.


Minden esetben kétféle természetes fényben és egy vakuval készült fotót láthattok majd, és bal oldalon az Avon festéket, jobb oldalon pedig a Maybelline-t mutatom meg.

Totally Taupe vs. Permanent Taupe:
Az Avon festék szaténos fénye nekem személy szerint jobban tetszik, és könnyebb is egyenletesen felvinni, mint a matt CT-t.


Forever Bronze vs. On and On Bronze:
Szinte azonos a két szín, csak egy pöttyet sötétebb és hidegebb tónusú az Avon a Maybelline-nél.


Infinite Teal vs. Turquoise Forever:
Itt küzdenem kellett az Avonért, valahogy nem akart működni, és darabos lett, pedig abból a szempontból jobban tetszik a CT-nél, hogy nincsenek benne nagyméretű ezüst csillámok.


A lemosáskor aztán két esetben az Avon bizonyult tartósabbnak, és csak a türkiz színnél nyert a Maybelline. Alább kétszeri szappanos mosás után láthatjátok a színeket.


Szemhéjon még nem teszteltem őket, ezért megköszönöm, ha a megjegyzéseknél megírjátok, ha vannak már tapasztalataitok az Avon festékekkel. Emellett a színmintákat ujjal készítettem, és még így is küzdenem kellett, mert valahogy úgy tűnik, nagyon fontos a kézmeleg a színek kenhetővé tételéhez és eldolgozásához, ezért a tégely egyáltalán nem praktikus, mert minimális körömhossznál is a köröm alatt végzi a festék, és néhány használat után egyre nehezebb lesz már belenyúlni. Egyéb szempontból nagyon szimpatikusak a festékek, de el sem tudom képzelni, hogy simán ecsettel működni tudnának. ami nem teszi túl praktikussá őket.

Nektek van tapasztalatotok ezekkel a termékekkel? Ha igen, hogyan teljesítettek Nálatok?

25 megjegyzés:

  1. Nem zsírosodó,már-már száraz rejtett szemhéjon nagyon jól teljesít,nem "cuppan" fel,szeretem...a bronz van meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalataidat, már alig várom, hogy kipróbálhassam őket :-)

      Törlés
  2. A lila és az arany nekem így képek alapján eléggé silánynak és haloványnak tűnik, azok annyira nem jönnek be :/ A Forever bronz az ami tetszik közülük, de az On and on bronze CT mellé nem veszem meg, fölöslegesnek érzem. A Taupe CT-ben pedig nekem pont, hogy az tetszik, hogy olyan matt, úgyhogy nálam most ezek azt hiszem kimaradnak, de örülök nagyon, hogy írtál róluk, mert kíváncsi voltam rájuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én pedig odáig vagyok a taupe színért :-D Amúgy elég jól építhető színek, de én sem értem, miért ilyen erőtlen a lila és az arany...

      Törlés
    2. Szép az Avonos taupe, ehhez nem fér kétség, de a CT matt Taupe árnyalata jobban bejön :) A liláért és az aranyért nagy kár :(

      Törlés
  3. Én ecsettel viszem fel és imádom őket. *-* a posztban a színmintai ecsettel van, nem ujjal vittem fel. :) mondjuk lehet mákom volt az arannyal és az ezüsttel. Szemhéjon is szuperek, és tartós. A pénteki talin a szürke volt rajtam, kár hogy nem tudtam megmutatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor majd ecsettel is próbálkozni fogok, Te milyet használsz hozzájuk?

      Törlés
    2. Tőled kaptam Kittty-s ecsetből, elvileg egy kisebb fejű korrektor ecset. Pont szépen rá tudom lapogatni a szememre az ilyen festékeket vele.

      Törlés
    3. Köszi, akkor egy hasonló ecsettel fogom tesztelni. Holnap, merthogy holnap letelik a két hét, és mivel már nem fáj a szemem, sminkelni fogok :-)

      Törlés
  4. A Totally Taupe nekem is jobban tetszik, mint a Permanent Taupe, viszont a másik két színnél a Maybelline változata tetszik jobban. Ígéretes a tartósságuk, főleg, hogy nekem borzasztó a szemhéjam, mindennel küzdenem kell, hogy fent maradjon. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is elég problémás a szemhéjam, úgyhogy mindenképp beszámolok majd a tapasztalataimról :-)

      Törlés
  5. Hogy ezeket én miért nem vettem észre a katalógusban... bár szemfesték fronton most a minimálra hajtok, egy-két mono és 3 paletta kivételével elajándékoztam a komplett készletem, de Totally Taupe és a Forever Bronze árnyalatokra lehet, hogy benevezek.. a csomagolásuk meg... hát, a Super Shock szemhéjalapnál is falra mászok tőle, ugyanilyen tégelyben van, egy idő után már ecsettel is kínszenvedés kicsalogatni belőle az anyagot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem voltak túl feltűnőek a katalógusban, nem is értem őket... Mndenesetre megnyugtató, amit Eleni írt, hogy ecsettel is kezelhetők, és amint tudok majd ismét sminkelni, szemhéjon is tesztelni fogom őket :-) A szemhéjalapjuk amúgy bevált Neked?

      Törlés
    2. Sok összehasonlítási alapom nincs, de jobban szeretem, mint az Artdeco ecsetes alapját, a tartóssága, a színkiemelés hasonló, mint az Essence I Love Stage esetében, sőt, talán még szebb színeket is produkál. Viszont picit nehezebb satírozni rajta, a felvitt szemhéjpúder belecsücsül és kész, így általában a szélekre nagyon minimálisat teszek csak, vagy egyáltalán nem. Ha az árát is nézzük, akkor inkább az Essence...:)

      Törlés
    3. Az Essence nálam szem alatti karikákra vált be korrektorként, az Avon szemhéjalapja pedig sajnos nem ért semmit, simán beültek vele a festékek a redőkbe. Ugyanezen okból nem tesztelem az Artdecót, meg hát nekem még a Primer Potion is ezt produkálta, de végre megtaláltam a tökéletes szemhéjalapozót, amivel meg sem mozdulnak a színek :-)

      Törlés
  6. Taupe-ból jobban tetszik az Avoné, durva, hogy a CT milyen darabos :-O A másik kettőnél viszont a CT nyert :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezen a darabosságon én is csodálkoztam... Nekem bronzból is bejön az Avon, viszont kékben abszolút a CT nyer, még a csillámok ellenére is :-)

      Törlés
  7. Hmm 1000Ft-ért nem is rossz, sőt! :) Úgyis a CT-k ára elkeserítően felment manapság, úgyhogy a türkiz Avon nagyon jó vétel lenne annak szerintem, aki vágyik a Maybelline türkiz darabjára :) Kár, hogy nincs Avon-os bolt errefelé tudtommal (egyáltalán, van ilyen valahol? vagy csak és kizárólag rendelni lehet?), mert onnan tuti, hogy beszerezném, mert valóban csodás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is néztem mostanában a CT-k árát, de sajnos el tudom képzelni, hogy ehhez képest már az egekben jár... Remélem, szemhéjon is meggyőzőek lesznek ezek az Avon termékek, mert akkor végre egy igazán versenyképes dolgot dobott piacra az Avon :-) Avon bolt elvileg nem létezhet, mert nem szabad őket úgy árusítani, csakis tanácsadónőn keresztül, akit pedig a honlapjukon keresztül kereshetsz magadnak, bár elvileg létezik már valami közvetlen online rendelés is, de erről sajnos nem tudok bővebbet. :-)

      Törlés
    2. Nálunk Komáromban van Avon bold :D Úgyhogy előfordulhat hogy más helyen is :)

      Törlés
    3. Na tessék, a kis renitensek, a tiltás ellenére megcsinálták :-D

      Törlés
  8. Hú! Nagyon hasznos volt, szeretem, hogy mindig készítesz mintákat, természetes fényben is, igazi beauty bloggerre vall! Sokszor tapasztalom, hogy manapság ha valaki ilyesmit tesztel, csak leírja milyen szuper a csomagolás, esetleg a tartósságról megemlít valamit, majd csókolom, ennyi volt.A türkizkék nagyon szép, párszor elgondolkodtam rajta, hogy megvegyem, de mindig otthagyom, tudom, hogy nem tudnám kihasználni annyira. :(
    A bevezető áras darabokon én is gondolkodtam, de nem gondoltam, hogy ezek a termékek ilyen jók lesznek majd, mostmár egy picit bánom, hogy bár egyet nem rendeltem közülük, de ez van, ami itt elveszett, majd máshol kárpótlódik a karma által! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznosnak találtad, én is úgy gondolom, hogy a többféle színminta ad igazán teljes képet. A szemhéjon való tesztelésük még hátravan, és mindenképpen beszámolok majd az élesben nyújtott teljesítményükről is, és szerintem nem maradtál le semmiről, mert a bevezető akció óta már még egyszer akciós volt, így szerintem máskor is lesz még ilyen jó áruk :-)

      Törlés
  9. A Maybelline CT-ket nagyon szeretem, ezért nem is rendeltem ebből, vártam az összehasonlításokat. Azt hiszem a taupe színre beruházok, jobban tetszik a szaténos fényű, mint a matt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is csodaszép a taupe szín, és remélem, szemhéjpúderalapként is beválik majd. Amint tudom, tesztelni fogom úgy is :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.