2014. július 8., kedd

A csodakék körömlakk – Morgan Taylor Rhythm and Blues


Bár több kék körömlakk-kedvencem van már, a most bemutatásra kerülő simán felveszi a versenyt az eddig top 3-mal. Ugyanis kis kitérő után ismét felkentem, ami a fiókban tesztelésre váró körömlakkok száma mellett bizony meglepő nálam. Ez van, nincs mit tagadni, ez a csodás lakk elrabolta a szívemet.

Az ecsete egyébként nagyon ügyes és jól kezelhető, mert puhábbak a szálai, mint a legutóbb mutatott sárga lakknak, így könnyedén megoldható a körömágy mentén a szép ív megalkotása (ismét javítás nélkül mutatom a lakkot). Olyan metálkékről van szó, amely annak ellenére, hogy nem holo és nem duokróm, csodát rejt magában, és az ember folyamatosan a körmeit nézegeti, főleg napfényben.

A lakkot a múltkor már mutatott csomag rejtette, amelyből legközelebb a rózsaszín, majd azután a piros kerül tesztelésre nálam, a sárgáról pedig ide kattintva olvashattok.


Fényképezőgépes képek:

Természetes fény

Vaku

Bár géllakk van a körmeimen, az ilyen nagyon metálos lakkok hajlamosak gyorsan megkopni még erre kenve is, ez a lakk viszont jól tartotta magát, és még egyhetes korában is kaptam rá bókokat. Instagram-képek következnek, dátummal együtt. 

2014. június 25., természetes fény

2014. június 25., lámpafény és vaku

2014. június 26., napfény

2014. július 1., természetes fény és vaku

A lakk egyébként a kopással egyre inkább fémessé válik, és egyre erősebben kerül elő benne az ezüst, és szorul háttérbe a kék. Egy helyen, ahol Maszatnak köszönhetően javítanom kellett, néhány nap után jól látszódtak már az ecsetvonások, de még ekkor is kérdezgették tőlem, hogy milyen lakk van rajtam, merthogy milyen szép.

Egy hét után lemostam, mert már nagy volt a lenövés, és a fenti képen látható kopás is zavaró volt, és másik körömlakkokra váltottam, azonban visszahúzott a szívem ehhez a kékhez, így most ismét ez van a körmeimen, a China Glaze Pizzazz nevű lakkja kíséretében.

Természetes fény és vaku

Napfény

Mivel a mostani lakkozásnál bőkezűbben bántam a fedőlakkal, reményeim szerint kevésbé fog kopni a végeknél, de az alap- és fedőlakkról alapos tesztelés után külön is szeretnék majd írni.

A mostani verziót egyébként még többet nézegetem, hiszen a MT kékségének csillogása mellé még a Pizzazz is vonzza a tekintetet, én pedig ismét boldogan hordok kék ruhákat, hogy stimmeljenek a körmömhöz.

A bemutatott körömlakkot a Harmony Shop internetes oldalán tudjátok megrendelni 2490 Ft-os áron:

Nektek hogy tetszik ez a lakk? Van hasonló a gyűjteményetekben?

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki Rajtad ez a lakk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Abszolút a magaménak érzem én is, telitalálat :-)

      Törlés
  2. Jaj, de gyönyörű ez a kékség, nagyon illik hozzád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is csodaszép, örülök, hogy Te is hozzám illőnek látod :-)

      Törlés
  3. Hát ez nagyon szép ez a lakk!!!! Még mindig, vagy már megint.

    VálaszTörlés
  4. Mesés, örülök hogy láthattam élőben: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, az egyik ehhez a lakkhoz kötődő élményem örökre a borús-esős Fonyód marad :-D

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Ugye, mennyire szép? És minderre mindenféle extra hatások nélkül képes :-)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Most, hogy visszanéztem ide, kedvem támadt megint elővenni, pedig annyi szépség várakozik még kipróbálásra... N mindegy, ez legyen a legnagyobb problémám :-)

      Törlés
  7. Sziasztok,
    Most már meg lehet nézni és vásárolni az összes Morgan Taylor terméket a budapesti Aréna Plázában a Pink Beauty üzletében !
    Nail Harmony

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen az infót, ha arra járok, biztosan benézek majd :-) Már van is egy új kiszemeltem a márkától, a Making Waves nevű csodakék lakk :-)

      Itt láttam meg:
      http://nicetiesinmylife.blogspot.hu/2014/11/morgan-taylor-making-waves.html

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.