2014. július 28., hétfő

Paula's Choice The Nude Mattes – a matt Naked-unokatesó


A mai paletta egy igencsak vonzó megjelenésű, egyszerű, mégis elegáns darab, amely nem véletlenül juttatja eszünkbe a Naked paletták termékcsaládját. Hasonló csomagolás, hasonló elrendezés és nude színek jellemzik, már csak egy, nagyon fontos kérdés van hátra: van olyan jó a minősége, mint az Urban Decay remekeinek? Ha érdekel a válasz és a színminták, olvassatok tovább.

A csomagolás erősen a Naked palettákra hajaz a formájával, és egyébként papírból készült, akárcsak az első Naked, bár ez esetben nincsen bársonybevonat.



Belül aztán a Naked palettákhoz hasonlóan hosszúkás színeket találunk, szám szerint 12-t, és egy ecset is helyet kapott a palettában.



A színek egy kivételével mattak, a harmadik szín ugyanis szatén, így kiváló lehet a szemöldökcsont és a belső szemzug kiemelésére. Ezzel az egy szaténos színnel egyébként abszolút a Naked Basics palettára hasonlít, amelyről itt olvashattok tesztet.




A színmintákat alapozóra készítettem ecsettel, és egyáltalán nem kellett küzdenem az eredményért: egyszeri ecsetmártással sikerült az alábbi pigmentáltsághoz elegendő festéket felvennem.



A színek álompuhák, jól pigmentáltak, és még a hidegebb, a többihez képest keményebb színek is jobban teljesítenek az átlagnál. Az összes szín csodásan kezelhető, így a Sleek Ultra Mattes Darks paletta barna színét juttatták eszembe (teszt itt található).

A fura színösszetételű Naked Basics mellett tehát végre elérhetővé vált a Naked paletták méltó matt párja, amellyel szerintem bármilyen bőrtónushoz megfelelő smink készíthető, hiszen a hasonló mélységű árnyalatok sokféle tónus mentén mozognak a hideg-meleg skálán. Az egyik Naked paletta és ezen paletta megvásárlásával a nude sminkek szerelmesei milliomosnak érezhetik magukat, ám az erős pigmentáltság miatt csak gyakorlott sminkeseknek ajánlanám, mert a kezdők számára túláradó lehet ez az erősség, vagy másik lehetőségként nagyon óvatos kézzel kell bánniuk vele.

A fenti kérdésre a válaszom tehát egyértelmű igen, ez a paletta van olyan jó, mint az Urban Decay sokak által kedvelt remekei.

Nektek hogy tetszik?

22 megjegyzés:

  1. Köszi a tesztet! :) Nagyon jól néz ki, és klassz, hogy erősen pigmentált. A színek nem annyira különböznek egymástól, így nem tudnám maximálisan kihasználni. Még mindig egy Stila paletta az álmom, remélem most már nem kell sokat várnom rá. :)
    Láthatunk majd sminket is a palettával? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na és pontosan melyik Stila palettára vágysz? Nálam már tesztelés alatt áll egy csodaszép darab, nemsokára sort kerítek rá is :-)

      Törlés
    2. Ui.: Természetesen smink is érkezik majd :-)

      Törlés
    3. Bocsi, hogy csak most válaszolok. :) Az In The Know matt palettát szeretném nagyon, de az In The Light és az In The Moment is nagyon tetszik. :D
      Te is ezek közül választottál? :)

      Törlés
    4. Ajjaj, az In the Know és az In the Light olyan mintha nekem gyártották volna :-D Nekem egy régebbi palettájuk van meg, szerintem mindjárt megmutatom Instagramon :-)

      Törlés
  2. Paula arcápolóit imádom, de ezt a sminkterméket kihagytam - nem használnék ki ennyi matt színt (a matt MUA paletta is viszonylag ritkán kerül elő)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A matt MUA is remek alternatíva, nagyon meggyőző teszteket láttam róla :-)

      Törlés
  3. Én azt hittem, hogy csak nekem van nude paletta mániám, de ahogy nézem a tesztjeidet, egyre inkább az a gyanúm, hogy itt is van némi addikció... :D Bár eddig sikerült visszafogni magam és csak 4 féle van, de a bejegyzéseid mindig felbátorítanak, hogy lehetne még több is :) Tetszenek ezek az összehasonlítások.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, dehogy, nekem a Naked paletta kézhezvétele óta tart ez, és simán a hobbimnak tudom már nevezni, jó minőségű nude palettából sosem elég :-)

      Törlés
  4. Nagyon jó kis paletta :) De megfogadtam, egyelőre több nude palettára nincs szükségem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jól tetted, igazából sok-sok csodás színed van már így is, csak hát nekem a Naked paletták mellé bekönyörögte magát ez a szépség, nem tehetek róla :-D

      Törlés
  5. Szép kis paletta, de annyira nem hozott lázba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, mindenkinek más tetszik, nekem is volt olyan, amit inkább kihagytam, ezt viszont meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt :-D

      Törlés
  6. Aj-aj, meg kell szegnem a kasszastoppot... mostanában nagyon rákattantam a matt színekre. Nemrég hirtelen felindulásból megvettem a Lovely nude palettáját, és itthon konstatáltam, hogy szinte egy az egyben Undress Me Too... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, lesz itt még összehasonlítás a Naked 2-vel, igazából holnapra terveztem a színminták elkészítését. :-D Ennyi pénzért nem hagyhattam ott, kénytelen vagyok tesztelni, na :-D Amúgy a Sleek matt palettája is szuper, és kevésbé megterhelő a kasszastop szempontjából, csak hát na, ez annyira illett a Naked paletták sorába...

      Törlés
  7. Nekem is van, és nagyon szeretem. Valóban ez is olyan pigmentált, mind az UD, viszont az UD Naked "vajasabb". Szerintem egymagában egy ember nehezen használ ki ennyi féle barnát - vagy sehogy -, viszont ha valaki sminkes, vagy csak szereti a barátnőit sminkelni, akkor ideális, mert tényleg mindenkire lehet találni benne színeket nappali és esti sminkhez is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, értem, mit értesz vajasság alatt, és ebben a palettában csak a melegebb. rozsdás színek olyanok. Viszont ahogy mondod, tökéletes ez a paletta, ha valaki sokat sminkel, és az egyik Nakeddel és ezzel már natúrsmink-milliomos lehet az ember lánya :-D Ja, és remélhetőleg lesz alkalmam mostanában több barátnőmet is sminkelni majd :-)

      Törlés
  8. Ez csodás! Nekem is be kell szereznem! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép! Honnan lehet beszerezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Edittől rendeltem meg, az alábbi hivatkozáson most is megtalálható:
      http://barbeautysale.blogspot.co.uk/2014/07/paulas-choice-nude-mattes-eyeshadow.html

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.