2014. július 10., csütörtök

FIGYELEM! Változás a blogtalálkozó helyszínében! 2014. július 18., 15:30, PUBLIC PUB


FIGYELEM! Mivel az Anker Klub nyári szünetet tart (ezúton is köszönjük Edinának a figyelemfelhívást), a találkozó helyszíne a Public Pub lesz, amely a Madách Imre út 11. alatt található. Emellett kérünk Titeket, hogy az alábbi Doodle-linken írjátok be a neveteket, hogy tudjuk, hány embert várhatunk a találkozóra. Ugyan 15:30-kor kezdünk, de mivel a csere csak 18:00-kor veszi kezdetét, gyertek akkor is, ha csak később tudtok odaérni.

http://doodle.com/t773z5cc7aimqiux

Azért elmesélném a sztorit: az Anker Klub a saját honlapján NEM közli, hogy nyári szünet van, legalábbis akkor még nem volt kint ilyen, amikor Edina felhívta rá a figyelmemet, azóta meg nem csekkoltam. Emellett sem az Ankert e-mail címére írt levelemre nem kaptam választ, sem a telefont nem vették fel (nyáron ugyanis ide költözik át a hely), ahogy a lehetetlen nevű Csináltam neked egy éttermet és ez sem volt elég nevű helyen sem sikerült egyik módon sem elérnem őket (még jó, hogy megadják az elérhetőségüket :-D). Végül Reni ment el személyesen, és a Public Pub-ba sikerült helyet foglalni a társaságunknak. Köszönöm az intézkedést, Reni! :-)

Ti ott lesztek Velünk? :-)

21 megjegyzés:

  1. Azért milyen jól vannak informálva a vendégek. Bírom hogy mindenki mindig ilyen up to date.... Ja NEM. Még jó, hogy Edina szólt, nagyot lestünk volna, ha nem időben derül ez ki és állunk az ajtónál mint bálám szamara...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, elég érdekes dolog. Mondjuk nekem az a csúcs, hogy nem veszik fel a telefont, pedig több napszakban is próbálkoztam. Úgy látszik, aki nincs ott helyben, az ne akarjon foglalni :-D

      Törlés
  2. 18-án Blogtali, 19-én YT Találkozó ?:D Jól nyomod :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, tudok élni :-D Ez most így jött ki, de engem nem tántoríthat el semmi :-)

      Törlés
  3. Mindegy hol lesz, én akkor is megyek :P De azért nem semmi ez az információ áramlás, jól pórul jártunk volna, ha megyünk és a csukott ajtók "fogadnak" minket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen :-D Mondjuk akkor legfeljebb tüntetést rendeztünk volna a hely előtt :-D

      Törlés
  4. Ha minden igaz és jól derültek ki végre a dolgaim, akkor én is ott leszek :)) És remélhetőleg 19-én is találkozunk majd :D Már alig várom :) Egyébként, nagyon jó fejek, hogy ennyire informálják az embereket -.-"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon örülnék, ha mindkettőn ott tudnál lenni velünk :-)

      Törlés
  5. Szerencsére én is el tudok menni, ez lesz az első, már nagyon várom :)
    Mondjuk azért remek, hogy ennyire működik az emberek informálása.... Na, de a lényeg, hogy sikerült megoldani :) A hely meg amúgy is mindegy, a társaság a fontos ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó, hogy Téged is megismerhetlek! A társaság remélhetőleg a szokásos nagyon vidám-csacsogós lesz, már nagyon várom, hogy ismét csapjunk egy igazi csajos napot :-)

      Törlés
  6. Köszi Reni, köszi Edina, köszi Katy!
    Nagyongáz, hogy 2014-ben ekkora problémát jelent a vendégek tájékoztatása....
    Örülök, hogy pénteken van a tali, mert nekem a szombat mindig problémás volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, én annyira örülök, hogy végre ott tudsz lenni velünk!!! A múltkori metróút is fecsegősen telt, így nagyon örülök, hogy végre hosszabban is együtt lehetünk :-)

      Törlés
  7. kb. 90%, hogy ott tudok lenni, de csak 5-fél 6 körül futok majd be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gond, bőven ott leszünk még, és nagyon örülök, hogy velünk tartasz! Készülj fel, hogy a körmeidet élőben is jól meg fogom vizslatni, és külön izgalom lesz, hogy az nap hatkor kerül majd ki a Te blogod által inspirált Manikűrvadászos körmös bejegyzés :-)

      Törlés
  8. Végre biztos, hogy el tudok menni erre a talira, már várom, hogy személyesen is megismerjelek titeket! :) Lehet, hogy kicsit késni fogok, de 5 óra körül remélhetőleg belibbenek. :) Katy, jó lenne neked, hogy akkor rendeznénk a lefoglalt Ecotools ecsetet, mert sajnos a YT talit ki kell hagynom. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nálam lesz majd, csak szólj rám, hogy adjam oda :-) És nagyon örülök, hogy velünk tartasz!!! :-)

      Törlés
  9. Ó hát nagyon szívesen, berontottam a helyre, mint valami feldúlt bika és azonnal intéztük is a sráccal a foglalást... :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi az a mint? Nem MINT valami feldúlt bika, hiszen tényleg Bika vagy :-D

      Törlés
  10. Juhhhu! En annyira de annyira orulok!!! Es szuperek vagytok lanyok nagyon! Ottan leszek, megyek, sot ropulok! Alig varom! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont most néztem, hogy feliratkoztál a listára, és örvendeztem a lányoknak!!! Nagyon örülök, hogy el tudsz jönni :-)

      Törlés
  11. Jó lett volna de nem hiszem hogy tudok jönni :/

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.