2014. július 6., vasárnap

OOTD – kék minden mennyiségben + bónusz Muffin-képek

A mai nap nagy lépés számomra, ugyanis az USA-sminknél kapott visszajelzések hatására Tamással lefotóztuk a minap az öltözetemet (hehe, bizony, magyarul így hangzik), és mivel néhány kép egészen vállalható lett, úgy döntöttem, megosztom őket Veletek.

Tény, hogy még gyakorolnunk kell a dolgot, ki kell tapasztalni az előnyös beállításokat, valamint sokkal több képet kell lőni, meg hát nem ártana, ha a fotósom rám koncentrálna, és nem az imádott kutyáról készítene sok-sok képet a feladata helyett. :-D Viszont az utóbbi tényezőnek köszönhetően a bejegyzés vége átcsap majd kutyás képek áradatába, így érdemes itt maradni akkor is, ha állatbarátok vagytok.

Tudni kell rólam, hogy NAGYON odafigyelek az összhangra mindenben, ha ruhákról és kiegészítőkről van szó. A táska-cipő összhang soha nem érdekelt, hiszen ha más elemek harmóniába hozzák őket, szerintem nem kell stimmelniük, bár ez az elmélet is megdőlt már rég. Viszont tény, hogy ha nincs időm átpakolni egy, a szetthez passzoló táskába, konkrétan rosszul tudok lenni aznap...

A mostani outfit/öltözet kiindulópontja a körömlakkom, ugyanis mindig a körmeim színének megfelelően öltözöm és sminkelek. A másik alap pedig az egyik kedvenc felsőrészem, amelyre az Orsayben tettem szert egy leárazás alkalmával – egyedül árválkodott, én pedig megszántam és hazahoztam. A farmer ugyan nem látszik teljes egészében, de egy F&F darabról van szó.

A kiegészítők terén már elég vegyes a felhozatal: a fülbevaló például egy olyan darab, amelyről még egy tavalyi videómban úgy nyilatkoztam, hogy nem az én stílusom, idén viszont rendkívül sokat hordom (videó itt). A napszemüveg Avonos, a neve Anjali, és időről időre feltűnik a katalógusokban, így lehet, hogy még le tudtok rá csapni. A táska szintén Avon, és egy tavaszi kampány külön kis füzetében találtam rá, így sajnos már nem lehet megvásárolni. Az óra New Yorker, és az arany párja is megvan, de az ezüstszínűt is sokat viselem. Kb. egy hónapja még láttam az üzletben, így lehet, hogy tudok még belőle vásárolni.


Nagy kedvencem a körömlakk, amelyről nemsokára érkezik a tesztbejegyzés, a márka Morgan Taylor, a szín pedig Rhythm and Blues. Egyelőre csak annyit mondok, hogy nagy a szerelem. A karkötők pedig vegyes szerzemények, ugyanis több helyről is vásároltam mindenféle színű szetteket, és aztán ezekből rakosgatom össze mindig az adott outfithez illő kombinációt. A kék, a fehér és a két ezüstszínű Avonos, a másik kettő pedig az Orsayből van.


És akkor itt következik az, hogy Muffin átveszi az uralmat, és innentől ő lesz a modell:




Remélem, tetszett Nektek ez az első próbálkozás, mert a jövőben mindenképpen szeretnék még hasonlókkal jelentkezni.

Ti mennyire hangoljátok össze az adott napi öltözet darabjait? Mi az adott szett apropója Nálatok?

34 megjegyzés:

  1. Imádom az outfitedet, végre-végre ilyen poszt is van, éljen! :D
    Továbbá emelem kalapom, hogy ennyire aprólékosan össze tudod válogatni az egymáshoz illő ruhadarabokat és kiegészítőket, én csak simán, rebellis módon összerakom, ami tetszik, oszt' uzsgyi :PPP
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de drága vagy, Reni! Igazán jó érzés ilyen megjegyzésre ébredni. Nálam ez a passzintás már-már kóros, az tény, és ki tudok akadni, ha valakin nem stimmelnek a dolgok :-D Viszont a Te rebellis szettjeid igenis harmonikusak szoktak lenni, mert mindig megvan az összhang a sokféleségben is :-)

      Törlés
  2. Szuper csinos vagy Katy-m! Eszméletlen jól mutat rajtad a felső! O.O
    Muffin meg már megint túl aranyos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy, köszönöm :-) Volt idő, amikor még jobban mutatott, és remélhetőleg lesz is még ilyen, de sok-sok éve velem van ez a felső, és az egyik kedvencem lett :-) Muffint pedig legközelebb tessék megsimogatni :-)

      Törlés
  3. Na végree :D Az a fülbevaló nagyon jól áll neked, már a Víz zenén is kiszúrtam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy :-D A fülbevalót most már én is szeretem, hihetetlen, mennyit változott róla a véleményem egy év alatt :-D

      Törlés
  4. De irigylem, aki bír minden részletre figyelni. Én ma csak az órámat kaptam fel, semmi ékszer, csak minimálsmink és ruha-cipő, na de legalább azok mennek egymáshoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is kellett hozzá egy jó kis tároló, ahol egymás mellett, rendezetten várják a fiókban a bizsuk a sorukat :-) Sajnos én is ismerem a sietős reggelek fogalmát, de ezzel a megoldással van esély a gyors felékszereződésre :-)

      Törlés
  5. Annyira jó, hogy ilyen részletesen, mindenre kiterjedően odafigyelsz az outfitedre, nagyon szimpatikus! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik a dolog, igyekszem mindig mindent összehangolni :-)

      Törlés
  6. Muffin *-* Én képtelen lennék ilyen összeszedetten öltözködni, felveszem, amit éppen gondolok, azzal, ami eszembe jut és kész :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na de Te még fiatal vagy, Neked bármi jól áll úgyis! Amúgy pedig a DD konferencián nagyon-nagyon csinos voltál :-)

      Muffin pedig látod, mindenféle előkészület nélkül is csinos :-D

      Törlés
  7. Ú, a táskádnak szuper jó a színe! :)
    És Muffin.. ennivaló! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nem is gondolkodtam, hogy megrendeljem-e, hanem azonnal lecsaptam rá :-) Muffin pedig ennivaló, ez tény, de sokakat ő is meg akar enni :-D

      Törlés
  8. Nagyon csinos ez az összeállítás, még sok-sok ilyen bejegyzést szeretnék :P Én is szeretek odafigyelni a részletekre, bár az én dolgom közel sem olyan nehéz, hiszen a ruházatom eléggé behatárolt (csak fekete és lila, elvétve már más szín), ahhoz pedig nem ördöngősség ékszereket találni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De drága vagy, remélhetőleg most már hetente-kéthetente hozok majd egy ilyet, várhatóan hasonló, szöveges formában, mert látod, szövegelni azt tudok :-D Te pedig szintén nagyon összehangolsz mindent, az tény, mert hiába van rajtad csupa fekete, garantált, hogy a körmöd, a sminked és az ékszereid tökéletes összhangban vannak, mindig meg is csodálom őket :-)

      Törlés
  9. Nagyon tetszik ez az összeállítás, tényleg összhangban van minden! :) Én általában fordítva csinálom: a körmöm színét igazítom a ruháimhoz :D Sajnos erre nincs mindig idő, és nagyon tud idegesíteni, ha a körmöm színe elüt az öltözékemtől, ezért főleg natúr színeket használok, de ez a kék Morgan Taylor körömlakk is nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érthető, és valószínűleg ritka, hogy a köröm az első, de szerencsére elég széles színskálán mozognak a ruháim, táskáim és ékszereim, így a legkönnyebb, ha a körmömből indulok ki :-) A Morgan Taylor lakkot pedig csak ajánlani tudom, mert csodaszép, és még soknapos állapotában is többen megdicsérték a színét :-)

      Törlés
  10. Ő lenne az a bizonyos csodás kék lakk? :) Megértem a dilemmát és tényleg kár lenne zölddel megtörni ezt a színharmóniát :) A kutyusnak küldök egy hatalmas virtuális buksisimit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, ez az a lakk, ma este tervezem kitenni a bejegyzést róla, mert totális a szerelem :-) A kutyusnak a simit átadom mindenképp :-D

      Törlés
  11. nagyon csini vagy, tetszik, hogy ennyire ügyelsz a részletekre:) Muffin meg édes, mint mindig:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Panka :-) Megteszem, amit lehet, hogy stimmeljen minden. Muffin pedig jobb modell, mint én, de azért a fotós orrára koppintok majd, hogy rólam is készítsen több képet :-D

      Törlés
  12. A kutyus imádni való és a körömlakkod is :D Amúgy az öltözeted teljesen rendben van, igényes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy a körömlakkot is kiszúrod majd, nálam totális a szerelem iránta :-) A kutyus pedig tényleg egy szeretni való kis dög, még ha másokat meg is akar enni néha, hiszen azt is az én védelmem érdekében teszi :-D

      Törlés
  13. Csini az öltözet! :)
    A pasik nem túl türelmes fotósok, az én Lalim is általában lő két-három képet, ha megkérem és úgy dönt, hogy ebből már tudok gazdálkodni - bezzeg a macskákról millió képünk van :D
    Én is megpróbálom összepasszintani a színeket (körmöt, ruhát, cipőt), de a táskával bajban vagyok, mert nem szeretek állandóan másik táskába pakolni, mert ilyenkor tuti otthon hagyok valami fontosat.
    Muffin nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, örülök, hogy nem csak az én pasim ilyen :-D Úgy látszik, az állatkák sokkal érdekesebbek nálunk :-D

      A táskás-átpakolós problémát amúgy én is ismerem, főleg, hogy nincs két azonos felosztású, így tutira kihagyom valamelyik kis zsebet, és pont onnan kellene valami...

      Törlés
  14. Nálunk pont fordítva van, Ő fotózna, én menekülök. :D
    Nagyon csini összeállítás, remélem lesz ezentúl ilyen bejegyzés is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tessék, az is vicces szitu lehet :-D Amúgy a bejegyzések most már jönnek, ha egyszer sikerült leküzdenem a kétségeimet és gátlásaimat, akkor már több ilyen is várható; annak idején az arcommal kapcsolatban is így voltam :-)

      Törlés
  15. Szuper lett ez a bejegyzésed is, Katy! Kíváncsian várjuk a folytatást! :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszett! Igyekszem majd változatos szettekkel jelentkezni, mert amúgy hajlamos vagyok farmert hordani, folyamatosan :-)

      Törlés
  16. Válaszok
    1. Igen, és képzeld, ma nem akarta széttépni Zsozsót, úgyhogy talán fejlődőképes is így három év után :-D

      Törlés
  17. Nagyon jó az outfit :) A felső különösen tetszik :) Muffin pedig olyan cuki :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) A felsőt azért vettem meg, mert kivételesen nem öregít, ugyanis a virágminták általában nem állnak jól nekem. :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.