2014. július 10., csütörtök

Essence All About Nude paletta – smink


A tegnapi tesztbejegyzésben ígértem, hogy ma élesben, vagyis szemhéjon is megmutatom, hogy mit tud. A szokásos szemhéjalapomra vittem fel a színeket, ami egy bőrszínű, egyszerű alap, és az alábbi eredményt értem el:



Nos, hát nem éppen meggyőző... Tusvonallal lehet, hogy jól nézne ki, de a palettában ennyire sötétnek kinéző színektől többet vártam a fentinél. Végül egy sötétbarna szemceruzát hívtam segítségül a szempillatövekben, és erre vittem fel ismételten a legsötétebb színt, hogy ki merjek merészkedni az utcára, és ne ilyen erőtlen legyen a tekintetem.



Sajnos a fényképezőgép aznap nem volt a barátom, de az utolsó képen azért látható a különbség. A palettával tehát sajnos szemhéjon sem történt csoda, és legfeljebb krémes szemfestékkel történő előárnyalással lehetne vele látványos eredményt elérni, de az meg már nem a paletta érdeme lenne...

Ez a paletta tehát nem győzött meg, és a márka bizonyított már, hogy tud jobbat is. Sajnálom, hogy pont ez a darab nem sikerült ütősre, hiszen a színösszeállítása a bordós beütés miatt jó pótlékká tenné a Naked 3 után sóvárgóknak is.

Nektek megvan ez a paletta? Ha igen, elégedettek vagytok vele?

18 megjegyzés:

  1. Ettől az Essence palettától nem vártam sokat, a márkában már rengeteg téren csalódtam,max. 1-2 szájfényem van tőlük. A szemöldököd viszont nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, sajnos az Essence nem javult az évek során, hanem inkább mintha romlott volna; a szemöldököm egyébként a Catrice Date with Ash-ton nevű ceruzájának köszönhetően ilyen :-)

      Törlés
  2. Hát igen, alkalmazva már látszik, hogy azért nem az igazi. Én mondjuk biztosan elhasználgatnám igy is. Remélem én nem fogtam mellé a Costal Scents Revealed palettájával, holnap kerül hozzám, nagyon kiváncsi leszek, már a külföldi oldalakat és videókat megnéztem, nagyon áradoznak róla. Neked van már valami élményed vele?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy fogtál mellé! Érdemes visszaolvasgatni 1-2 hónapot, mert nagyon sok palettát összehasonlítottam a Naked palettákkal, és a Revealed abszolút jó, sok esetben a benne található színek még erősebbek az eredetinél. Nagyon jól sikerült paletta, úgyhogy jól tetted, hogy megrendelted. :-)

      Bejegyzésekben itt láthatod:
      http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/05/urban-decay-naked-vs-coastal-scents-az.html
      http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/05/urban-decay-naked-2-vs-coastal-scents.html

      Törlés
    2. Köszönöm, átnézem őket. Elég sok bejegyzésről lemaradok, pedig igyekszem követni mindent. :-)

      Törlés
    3. Időközben megérkezett a Revealed paletta, teljesen el vagyok ájulva. Még ilyen szép palettám soha nem volt, fantasztikusak a színek benne, teljesen olyan érzés, mintha egy Naked palettám lenne :-)

      Törlés
    4. A bejegyzésekről való lemaradást sajnos én is jól ismerem a gyakori időhiány miatt :-) Örülök, hogy megérkezett a palettád, és bizony csodaszép, én is sokat nézegettem, mielőtt kipróbáltam volna, mert olyan szép érintetlenül :-) Jó ötlet volt tőlük a színek alakja, mert így tényleg nagyon az Urban Decay festékeire hajaz :-) Használt egészséggel :-)

      Törlés
    5. Nos, kipróbáltad már? :-)

      Törlés
    6. Ki bizony, még tegnap este néhány szinnel csináltam rögtönzött sminkeket. teljesen el vagyok ájulva, nagyon jól tettem, hogy ezt választottam. 2 Sleek palettán gondolkodtam, mikor észrevettem ezt. Ahogy korábban is irtam, ilyen szuper és szép szineket tartalmazó palettá még nem volt. Szinte mindegyiket fogom majd használni. A világosabb szinek nagyon szépek, a fényesek is olyan diszkréten fényesek. A kékes árnyalatra voltam nagyon kiváncsi, (mert annyira azért nem az én szinem), de nagyon szép az is. Tényleg jó döntés volt ez a paletta. Tudod én teljesen kezdőnekm számitok, kicsivel több mint egy éve kezdtem el, videókból tanulgatom a dolgokat, úgyhogy nagy segitség, ha nálad vagy a többieknél látok jó technikákat, és termék ajánlásokat.

      Törlés
    7. Hát, ha palettával kapcsolatban van kérdésed, érdemes itt körülnézni, mert elég sokfélét teszteltem már, de a Coastal Scents az amúgy is jó termékei mellé a Revealed palettákkal most igazán nagyot lőtt, szuper paletták lettek. A 2-eset még csak külföldi videókban láttam, de arról is csupa jókat írnak, és hát csodásak a színei. A 88-asok a méretük miatt nehezen kezelhetők, de amúgy azokat is jó szívvel ajánlom :-)

      Törlés
  3. Nagyon szép a smink, tényleg kihoztad belőle a legjobbat. :) Amúgy sajnálom hogy ilyen "rossz" paletta, mert nekem is tetszett...volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát köszi :-) Végül is jó lehet annak, aki visszafogott sminkre vágyik, vagy aki úgyis folyton tusvonalat húz magának, de hadd döntsem el én, hogy visszafogott sminket szeretnék, és ne a paletta pigmentáltsága határozza meg...

      Törlés
  4. Az utolsó kép nagyon jó, remekül sminklelsz. Szerintem megleszek enélkül a paletta nélkül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát köszönöm :-) A palettát pedig bizony jobb, ha kihagyod :-(

      Törlés
  5. A paletta tényleg nem túl meggyőző, de amit te kihoztál belőle az igazán csodás, nagyon tetszik a smink :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Szilvi! Szerintem Neked is jól állna valami hasonló a porcelán bőrödhöz :-)

      Törlés
  6. A paletta maga nem nagy szám, de a smink szokás szerint szép lett és tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Pedig alapjáraton tényleg szép színei lennének, de tényleg nem túl meggyőző. Viszont a smink, amit készítettél, természetesen gyönyörű, de ezt már megszokhattuk. :D Ja, és Katy, annyira tetszik a fülbevalód. :) Megkérdezhetem, hogy hol vetted? Köszönöm.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.