2014. július 29., kedd

Yankee Candle Summer Scoop – egy tökéletes nyári illat

A gyertyarajongók számára izgalmas két nap következik, ugyanis ma és holnap egyaránt teszttel jelentkezem majd, hogy még le tudjatok csapni az e havi akciókra, ha kedvet kaptok valamelyik gyertyához.

A ma bemutatott szépség Instagramon már szerepelt nálam, és azóta is sokat égettem már, így kialakult véleménnyel tudok szolgálni róla.


A megjelenése igazán csajos, csupa rózsaszín, ráadásul a címkén látható fagylalt is roppant guszta. 


A viasz meggyújtott gyertya esetén csodaszép ombre hatást kelt, ahogy az a legelső képen is látható, ami mindenképpen előnye a világos színű viasznak.


Nekem az Illuma Lid koronával együtt is nagyon tetszik, még ha a mintája nem is igazán nyárias.


Viszont tény, hogy nem minden a külcsín, és volt már sajnos több csalódásom is mutatós gyertyák terén, ezért térjünk rá a belbecsre, vagyis az illatra.

Csodás eperfagylaltillata van, amely már fél óra égetés után megtölti a szobát, és 1,5–2 óra elteltével az egyenletes viaszmedence is minden probléma nélkül kialakul. Ez nagy szó, hiszen sok gyertya esetében kellett már trükköket bevetnem, pl. alufóliás körbetekerést alkalmaznom, ennél a gyertyánál azonban nem merült fel ilyesmi. Persze lehetséges, hogy a meleg időjárás is elősegíti a problémamentes égést, és így a téli illatoknak a hűvösebb szobában nehezebb dolguk van, de ilyen nagy átmérőjű gyertyánál még nyáron sem tapasztaltam ilyet.


Hatalmas piros pontot kap tehát tőlem ez a gyertya mind az égésminőségre, mind az illatra és az illaterősségre. Ezzel pedig bekerült a kedvenc gyertyáim sorába, amelynek élén – mint azt valószínűleg sejtitek – a Camomile Tea áll.

A tesztet pedig azért éreztem sürgetőnek, és azért következik holnap még egy, mert ebben a hónapban 25%-kal olcsóbban csaphattok le rá a webshopban:

http://illatgyertya.hu/a_honap_illata_65

A nagyméretű gyertya 5393 Ft-ba kerül akciósan, ami soknak tűnhet ugyan, de egy-egy drogériás gyertyától általában 20 óra égést kapunk, míg ez az óriás 110–150 órát biztosít, de akár Tart® formájában is érdemes lehet beszereznetek, ami a másik kedvenc termékem, és szintén jó ár-érték arányt biztosít.

Ti ismeritek ezt az illatot? Melyik a kedvenc gyertyátok?

16 megjegyzés:

  1. Egyszerűen imádom a gyertyás - mécseses bejegyzéseket, amiket posztolsz a blogon! Igazi szakértőjük vagy! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszenek, szívesen is írom őket, bár most egy kissé tömbösítve, hiszen az akciós illatokról szerettem volna még ebben a hónapban írni. Kíváncsian várom, hogy melyik lesz a következő hónap két illata :-)

      Törlés
  2. Tervezem beszerezni ezt az illatot, meg még sok mást is a következő rendelésemnél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól teszed, végül is még akción kívül is eléggé megérik az árukat :-)

      Törlés
  3. Hát ezt most kár volt elolvasnom. :) Azt hiszem lesz mit keresgélnem jövő héten, munka után. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos addigra már nem lesz akciós, bár a Tart-ok akció nélkül is nagyon megérik az árukat. Melyikeket szemelted még ki emellett? :-)

      Törlés
  4. Én is nagyon megszerettem ezt az illatot (is) :) Szeretném megkérdezni, hogy szerinted a búra is ugyanolyan jó szolgálatot tesz mint a korona? Nagyon gondolkozom a beszerzésén, de nem tudom, hogy melyikkel járnék jobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kérdés jó, és szerintem a bura is ugyanolyan jó lehet, hiszen a koronának is két célja van, amelyekre a bura is képes: az egyik a huzat kiküszöbölése, a másik pedig a hő egyenletes eloszlatása. Szóval szerintem csak egyéni ízlés kérdése, és simán dönthetsz az alapján, hogy melyik tetszik jobban. Melyik bura a kiszemelted? :-)

      Törlés
    2. A mozaikos és a levendulás ami nagyon tetszik, de a korona is nagyon elegáns. Nem tudom, hogy melyik legyen :) Viszont, ha ár-érték arányban szeretnék dönteni, akkor lehet hogy a korona lesz a tuti befutó. Ja, és képzeld, ma estétől lehet rendelni az őszi illatokat. :D Azt hiszem, érik az újabb rendelés :)

      Törlés
    3. A levendulás nekem is nagyon tetszik, egyszer már majdnem a kosaramban landolt, de lebeszéltem magam... A korona az anyaga miatt is tartósabb lehet, mert ez tutira nem törik el, meg valahogy nagyon bejön ez a levélkés design. :-)

      Az őszi illatokat sajnos kiszúrtam már, amikor linket kerestem a mai bejegyzéshez, úgyhogy már tart az őrlődés, hogy melyik illatot milyen formában rendeljem meg. Veszélyes :-D

      Törlés
    4. Végülis a korona lett a befutó. :) Én most megrendeltem az összes őszi illatot tart formájában és amelyik lenyűgöz, és nem tudok majd élni nélküle, azt (azokat) :D megrendelem majd gyertya formájában is :) Nagy függőséget okoz a YC és aki egyszer belekerül, nem szabadul. Viszont örülök, hogy nem vagyok egyedül a függőségemmel, és van még rajtam kívül is egy nagy gyertyafan társam. :)

      Törlés
    5. Szerintem simán alapíthatnánk egy Anonim Yankee-függő klubot :-)

      Törlés
  5. Nagyon jól hangzik, imádom az epres és erdei gyümis illatokat. :) Az ilyen nagy méretű gyertyát mivel gyújtod meg egyébként? Mármint mikor már kevés van az alján. Leér egy hosszú gyufa?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez teljes mértékben epresfagyi-illatú, úgyhogy biztosan szeretnéd :-) A meggyújtáshoz a hosszú gyufa vált be a legjobban, szükség esetén pedig kis trükközéssel a közepessel is elérem az alját :-)

      Törlés
  6. Hmm ez nagyon gusztának tűnik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez bizony az, kinézetre és illatra egyaránt :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.