2014. július 9., szerda

Essence All About Nude paletta – képek, színminták és vélemény


Az Essence-palettákkal érdekes a viszonyom, ugyanis sokszor volt már olyan, hogy szinte minden blogon rosszakat olvastam egy-egy olyan darabról, ami nálam kiválóan teljesített. Most azonban fordult a kocka, ugyanis egy csupa pozitív visszajelzést kapott palettát vettem meg, így kíváncsian vártam, vajon mit nyújt majd nálam. Na de kezdjük is az elején, a csomagolással:


Nekem bejön az átlátszó csomagolás, mert egyből látom, ogy a többi paletta közül melyiket szeretném választani, míg pl. a Sleek palettákat forgathatja az ember lánya bőszen, a név után kutatva, hogy kiderüljön, melyik is az a bizonyos, használni kívánt darab közülük...


A színek közül már ránézésre sem értem az első kettőt, hiszen eléggé hasonló árnyalatokról van szó, de mivel sokaknál a világos színek fogynak a leggyorsabban, ez akár még indokolt is lehet.


Hopp, egy bónuszkép a fotózás helyszínén szundikáló Schrödingerről :-D


A színmintákat aztán a szokásos módon, alapozóra készítettem, ecsettel, és hát nem vagyok meggyőzve. Nagyon nem. Az alábbi mintákhoz nagyon sokszor átmentem ecsettel a színeken, tehát 6-8 húzást értsetek ez alatt, ami a pár évvel ezelőtti vámpíros különkiadású palettához képest is lebőgés, tehát itt nem csak a márkás palettákhoz viszonyítok...

Természetes fény

Vaku

Napfény

Az ilyen fajta színmintázást amúgy mindig is reálisabbnak véltem, hiszen ha ujjal készítjük, az ujjunkon lévő zsiradék, na meg a testünk melege is erősebbnek mutathatja a színt, míg ezzel a módszerrel a szemhéjon végzett munkával azonos módon tud teljesíteni az adott szín. Azt pedig, hogy szemhéjon, sminkben hogyan teljesített, holnap mutatom majd meg Nektek.

Nektek hogy tetszik ez a paletta? Ha megvan Nektek, elégedettek vagytok vele?

29 megjegyzés:

  1. Így a képen nagyon szép színei vannak. Pont az én színvilágom, de Essence palettám még soha nem volt, sőt szerintem tőlük semmilyen szemhéjpúder nem volt.
    Valóban kicsit "gyengék" a színek, de egy szolid smink elkészítéséhez lehet hogy éppen jó lehet. Sőt, ha kipróbálnám magamon, lehet hogy kellemes csalódnék, egy Barry M palettával jártam úgy, hogy teljesen más volt a szín rajtam, és a tesómon is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, érdekes ez a dolog, de simán el tudom képzelni, hogy a bőr kémiájától is függ az eredmény, akárcsak a parfümöknél. Nyolckor kikerül majd vele a smink, és meglátod, mit tudtam belőle kihozni, de tény, hogy az Essence-nek volt már ennél sokkal jobb palettája is :-)

      Törlés
  2. Nézegettem ezt a palettát a dm-ben, de valamiért az volt bennem, hogy nem lesz elég pigmentált. Ezek szerint nem tévedtem, pedig amúgy jó kis paletta lenne ez, az utolsó burgundis árnyalat kifejezetten tetszene, ha hozná azt a színt és erősséget, amit várna tőle az ember lánya. Azért várom a vele készült sminket, te biztos csodát teszel ezzel a palettával is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy! Remélem, nem csalódsz majd a nyolckor kikerülő bejegyzésben, de tény, hogy alulmarad a régebbi palettáikhoz képest :-(

      Törlés
  3. Akkor én a cicát választanám :)

    VálaszTörlés
  4. Kár érte :-( A világos színek eléggé gyengén muzsikálnak ahogy látom. Pedig milyen szép az a 3. Szín a palettában .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de pont a 3. szín okozza aztán a legnagyobb csalódást. Nagyon kár érte, és én is sokkal többet reméltem ettől a palettától :-)

      Törlés
  5. Schrődi az abszoltú győztes ebben a tesztben :) Nagyon édes az alvópóza!
    Még régebben vettem egy ilyen kis hatos Essence palettát, de nem voltam vele megelégedve, így túl is adtam rajta. A tokban tetszenek a színei, de beigazolódott, amitől tartottam, így nem bánom cseppet sem, hogy nem csábultam el rá (ha jól emékszem az árára, kétszer ennyiből már szuper MakeUp Revolution palettát lehet venni, így meg főleg nem kell)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, Schrödivel ez esetben sokkal jobban járunk, mint a palettával :-D

      Amúgy én is inkább Sleekre költenék, de táskába dobálósnak jól jönne egy-két hatos vagy négyes paletta, és ettől konkrétan azt reméltem, hogy hurcolható rokona lehet majd a Naked 3 paletta színeinek, „elvitelre”. Hát, nem jött be...

      Törlés
  6. Múltkor egy Rimmel palettát vettem...hát az se a legjobb. Essence-t meg egyáltalán nem merek venni pont ezért, mert esetleg kuka lesz belőle. Sőt, lehet többet drogériás palettát nem veszek egyáltalán Van egy szép Sleek, meg egy Revolution. Még valami minőségi kék, vagy lila paletta izgatna fel... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, pedig a Rimmeltől is többet várna az ember... A drogériás palettákról tényleg érdemes leszokni, a Catrice is általában monóban erős csak, de a palettáival már vannak gondok, és akkor már érdemes inkább Sleeket venni. Sleekből van a Bad Girl, az csodás kékeket és lilákat tartalmaz, bár főleg a sötét árnyalatok frontján, de világosabbat mindig lehet keverni egy kis fehérrel :-)

      Törlés
    2. Köszönöm a smink tippet! Egyébként Catrice monóm van sok, leárazáskor begyűjtöm azokat amik tetszenek... :))

      Törlés
  7. Hát... Nem tudom, nekem valamiért első ránézésre nem a nude szó jutott eszembe erről a palettáról. Nekem most félre van téve egy Essence All About Candy paletta, de egyenlőre ezért sem nyúlok hozzá. Valamiért ilyesmi pigmentáltságra számítok... Viszont annak idején betáraztam az akciókor a Essence Sun Club és Night Club palettákból. Azok valahogy jobban bejönnek, mint a mostaniak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a Sleek Garden of Eden palettájának és a Naked 3 palettának a mályvás-bordós vonalát akarták volna meglovagolni, ami nem is lenne rossz ötlet, csak sokkal jobb pigmentáltságra lett volna szükség. A régi Sun Club palettákkal pedig jól jártál, sajnos én már nem tudtam rájuk lecsapni az akcióban. :-(

      Törlés
  8. Jajj de kár érte, hogy ennyire halovány, pedig olyan szép színek lennének.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ránézésre szuper, de alulteljesít. :-( Amúgy a Nálad látott Catrice négyes paletta színei is hasonlóak, csak hát egyikük sem váltja be a hozzá fűzött reményeket.

      Törlés
  9. Már megint az én színeim :) Félek az Essence palettáktól, három volt, de egyik sem maradt sokáig a készletemben. Hirtelen felindulásból most a Lovely nude palettáját vettem meg, majdnem tökéletes egyezést mutat az Undress Me Too-val, 2-3 színt leszámítva, de pont ez volt a mentségem a vásárlásra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Lovely palettájáról csupa jót olvastam, és nálam is itt vár már tesztelésre, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tud :-) Amúgy pedig nude palettából sosem elég, én abszolút meg tudom érteni, hogy megvetted :-D

      Törlés
  10. Hm.. elég vérszegény. Nézegettem én is, és ha kb 300 Ft-ba került volna, meg is vettem volna, de nem bízok én annyira az Essence palettákban, hogy több, mint ezret kiadjak érte... btw, olvastam, hogy megvetted a PC palettát. Arra nagyon kíváncsi lennék! ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, majd kifutó termékként lesz érdemes lecsapni rá... A PC paletta is tesztelésre vár, igen, szerintem a hét vége felé sort is kerítek rá, és remélhetőleg ellensúlyozza majd ezt a csalódást :-)

      Törlés
  11. Emlékszem az első promo képek alapján mennyire rákattantam erre a palettára és és a díszdobozosra is. :D Aztán a sok teszt és színminta után már lemondtam róluk. Ha valakinek nincsenek ilyen színei és nem szeret vagy tud netről rendelni akkor szerintem okés, de egy MUA, Sleek vagy Makeup Revolution szerintem sokkal jobban megéri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan, sajnos a Catrice és az Essence sem olcsóbb színenként, mint a Sleek, ami pedig garantáltan nem okoz majd csalódást. Ez van, az Általad felsorolt márkákban lehet bízni, és a többi legjobb elfelejteni...

      Törlés
  12. Ne már! :( Pedig már hajlottam rá, hogy hazahozom. :( De így... Legfeljebb, ha majd kivonják, akkor megveszem olcsóbban.
    Így most inkább Schrödingert választom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, örülök, hogy megmentettelek egy felesleges kiadástól :-) Schrödingerrel jól járnál, mert igazi kis szeretetcsomag :-)

      Törlés
  13. Én imádom ezt a palettát, szinte minden nap használom. Nude sminkhez való.. pl. állásinterjúra a középső 2 színből(+spirál) olyan sminket kreáltam, hogy magam is meglepődtem milyen egyszerű és nagyszerű. Sőt pont emiatt a két szín miatt gondolkodtam már el azon nem kellene-e vennem még egyet tartalékba ebből a palettából. A jobb alsó - legsötétebb színt pedig szemceruzával kombinálva tusvonalnak használom előszeretettel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, jól hangzik az általad leírt smink, és biztos van, akinek jól áll a világosabb smink is, de jobban örülnék, ha azért lenne visszafogott, mert én úgy döntök, és nem azért, mert a pigmentáltság nem enged mást. Pl. a Naked paletták (meg az elérhető árú hasonmásaik) szuper pigmentáltak, mégis tudok vele ütős, már-már füstös sminket is alkotni, és diszkrét módon sminkelni is, ha úgy tartja kedvem :-) A szemceruzával megerősített szín egyébként remek ötlet, de egy pigmentáltabb, hasonló szín akár önmagában is alkalmas ilyen célra. Viszont abszolút jó paletta kísérletezésre annak, aki még csak most ismerkedik a sminkelés világával :-) Amúgy szerintem főként azért nagy csalódás, mert régebben voltak jobb minőségű palettáik is, és reméltem, hogy ez is olyan lesz :-)

      Törlés
  14. Nekem is van ilyen palettám és nagyon szeretem. Artdeco primert használok alá és úgy ennél 100x pigmentáltabb, erősebb a színe:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel kifejezetten jó minőségű szemhéjalapot használok, amely az Urban Decay Primer Potionnel azonos módon elősegíti a pigmentáltságot, ugyanakkor jobban a helyén tartja a festékeket, sajnos biztosan nem az alappal van itt a gond. Annak idején én is sokkal elégedettebb voltam a Vampire's Love palettámmal, mint mások, így gyanítom, hogy az Essence palettáknál sajnos az egyes darabok között is jelentős minőségbeli különbség van.

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.