2014. július 19., szombat

Essence Galactic Glam – egy szívemhez közel álló lakk


Ma, amikor azon tanakodtam, milyen bejegyzés is következzen a blogon, hiszen mindenképpen a kész képek mappájából szerettem volna válogatni, a Szilvi blogján látott Absinthe adta meg a löketet. Egy hasonló színvilágú, szikrázó csoda következik, amelyet ráadásul épp Szilvitől kaptam ajándékba a legutóbbi négyes talinkon. :-) Nem is értem, miért nem mutattam meg eddig, hiszen odavagyok érte, bár az Instagramon szerepelt hajdanán, itt.

Lámpafényben így mutatott:



Természetes fényben így:



Vakuval így:



Félárnyékban pedig így:



Hát na, ez egy csodálatosan szép lakk, és pont. A géllakkra lakkozásnak hála a tartóssággal nekem nincs gondom, de sokaknál olvastam, hogy ezek a lakkok amúgy sajnos csalódást okoznak, pedig annyira szép árnyalatokban kapható, hogy ideje lenne már az Essence-nek összeszednie magát, és ismét a régi lakkokkal azonos minőséget gyártani.



A lakkot egyébként javítás nélkül láthatjátok, ami jól érzékelteti az ecset kezelhetőségét: egy-két hibától eltekintve lazán követhető vele a körömágy vonala, bár nekem a kisujjam körmére már-már túl széles. :-)

Szilvi tehát az ízlésemnek abszolút megfelelő, csodás, szikrázó lakkal lepett meg, amit ezúton is köszönök neki. :-)

Nektek van hasonló szín a tarsolyotokban? Ha ez a lakk megvan, szeretitek, és bevált a minősége?

27 megjegyzés:

  1. Nekem a Miss Universe? (azt hiszem ez a neve) hatalmas kedvencem, az nem kopik annyira mint más. Némelyik lakkuk szerintem jók, de ami rossz az nagyon rossz. Az új kiadás az effect -ek pl nagyon jók, mindegyik szuper, az már más hogy magamon nem mindig tetszik, vagy van hasonló pl laser show és dalmata: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Miss Universe is hasonló, csak kicsit sötétebb és duokróm egy picit, az is csodaszép, és ezek szerint van, akin nem kopik. Az Effect-lakkok közül a farmereset vettem meg, de gyanítom, hogy hasonlít rá az egyik Color Trend lakkom, meg a kedvenc kék Morgan Taylor is :-)

      Törlés
    2. nekem is a Miss Universe a favorit, és persze a nude lakkok királynője, a Cotton Candy *.*

      Törlés
  2. De drága vagy, Katym! <3 Úgy örülök, hogy tetszik a lakk és hogy bevált neked :) Megvallom őszintén én nem tudom miért nem szeretik az emberek az Essence lakkokat. Egy jó alappal és fedővel nekem mindig kibírták minimum 5 napig, persze meglehet mások önmagában várják ezt a teljesítményt mindenféle megsegítés nélkül. Minden esetre nagyon boldog vagyok, hogy szereted, a színe valami mesés, és nagyon illik hozzád ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sok függhet az adott ember körmétől is, hiszen ahogy a bőrtípusunk is más, és ezáltal ugyanaz a sminktermék valakinek a kedvence lesz, a másiknak pedig csak a csalódás jut belőle, úgy a körmünkön is máshogy viselkednek a lakkok. Viszont tény, hogy az Essence lakkokat az Avon lakkokkal egyetemben sokan eleve leírják magukban, bár meg tudom érteni, hiszen ha kifog pl. egymás után kettőt-hármat, ami csalódást okoz, érthető, ha nem próbálkozik már mással...

      Na mindegy, a lényeg, hogy ez a lakk szuper választás volt a Részedről, és nagyon megszerettem :-)

      Törlés
  3. Szééép. azért tud az Essence szép lakkokat csinálni, csak hát a minőség :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, és nem is értem, hiszen a régi miniüvegesekkel nem volt gond, aztán jött ez az új design, és mellé sajnos a minőségnek mennie kellett. Ki érti ezt?

      Törlés
  4. kikerült a blogra a tőled levadászott mani! : )
    bocsi az egy nap csúszásért!

    VálaszTörlés
  5. Nekem régi Essence lakkom volt, az bírta...de amikor nekem a Moyrán és Manhattanan kívül minden lakk (igen, Opi és MF is) lekopik másnapra, fedővel is, akkor lehet, adok egy esélyt az Essence-nek. Szép ez a szín, minden fényviszonynál más.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ennyire hamar kopnak Rajtad a lakkok? Sajnálom :-( Mondjuk ha van időd és kedved naponta festegetni, akkor bírható, de ez tényleg nagyon rosszul hangzik.

      Törlés
    2. Ami márka bejön, az 3 napig is fent van. Persze lehet, én vagyok kekec, nem viselem el a minimális hibát sem. Pedig mégcsak nem is mosogatok kézzel! Lehet, a rövid köröm-billentyűzet nem jó párosítás.

      Törlés
    3. Hát, ilyen fokú igénybevétel mellett azért kibírhatnának legalább 1-2 napot... :-(

      Törlés
  6. Imádnám ezt a lakkot, mert csodás és rajtad is igazán jól mutat. DE. Akármilyen alaplakkot kentem alá, a végeredmény mindig kék körmök és bőr, és emiatt már nem is használom, inkább holo-t kutyultam belőle :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jé, nekem nem fogta meg a sima körmös részt sem, meg a bőrt sem, ami fura, mert amúgy pl. piros lakkoknál sokat szenvedek ettől. Furcsa, viszont az Általad kevert holóra nagyon kíváncsi lennék :-)

      Törlés
  7. Gyönyörű színe van ennek a lakknak! A Colour & Go Körömlakkok nagyon-nagyon jó esetben (alap és fedőlakkal) 3 napot bírnak ki, de az is csoda számba megy nálam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerűen nem értem, miért szúrták így el őket :-(

      Törlés
  8. jajj nagyon szeretem ezt a lakkot, nekem is megvan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, és a Te körmeiden hogyan teljesít tartósság szempontjából?

      Törlés
  9. Tényleg gyönyörű ez a szín. :) És jól is áll! ;)

    VálaszTörlés
  10. Csodás színe van. Én nem igazán panaszkodok az essence lakkok tartósságára, mert inkább a körmeim a ludasak, eléggé gyengék sajnos, így egyik lakk sem bírja sokáig, bár mostanában ért kellemes meglepetés, majd írok is róla. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, kíváncsi vagyok arra a kellemes meglepetésre. Nekem pedig szert kell tennem egy jó kis alaplakkra, mert a zöld lakkok sajnos megfogják a zselét :-(

      Törlés
  11. Ez a lakk nincs meg, még mindig fenntartásaim vannak az essence lakokkal, de ennek gyönyörű a színe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg tudlak érteni, sok rosszat olvastam már róluk én is :-(

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.