2014. július 4., péntek

Manikűrvadász, 10. forduló – a párok


Elérkeztünk ide is, mához két hétre, július 18-án 18:00 órakor bizony már közzétehetjük az egymástól levadászott manikűröket. A sorrend pedig a következőképpen alakul:


Ági agimakeup.blogspot.hu
Panka pankakormok.blogspot.hu
Barbi lakk--lak.blogspot.hu
Kovács Bettina betti-and-beauty.blogspot.hu
Elíz divatesatobbi.blogspot.hu
Eszti www.makeuponabudget.hu
Lolli maninail.blogspot.hu
Dii wish-for-beauty.blogspot.hu
Ciska unalomuzesalapfokon.blogspot.com
Izabella vaniliamamor.blogspot.hu
Tatus tatusblogja.blogspot.com
Judit lakkalandok.blogspot.hu
Ági www.lakkhatalom.com
Liza lizalakkja.blogspot.hu
Manna mannakormok.blogspot.hu
M. egyszerukormok.blogspot.hu
Fanni nagymosolyblog.blogspot.hu
Noémi naomiblog123.blogspot.hu
Mazsola mazsolavilag.blogspot.hu
Ági Niceties nicetiesinmylife.blogspot.hu
Niki www.lakkjegyzet.hu
Reni njoythestyle.blogspot.hu
Nera wearenotperfectt.blogspot.hu
Nóra www.alanora.hu
Szilvi megaera-magical-world.blogspot.hu
Panni panka-makeup.blogspot.hu
Eleni azrail5.blogspot.hu
Szilvi k-orom.blogspot.hu
Bia biablogol.blogspot.com
Ivett krativsarok.blogspot.hu
Thimmyke thimmykevilaga.blogspot.hu
Snowdrop potyszepsegblog.cafeblog.hu
Petra mynailsp.blogspot.hu
Lilla leilahercegno.blogspot.hu
Bree worldofbree.blogspot.hu
Katy djkatybeauty.blogspot.com
Zizitim mysweetbeautytreasures.blogspot.hu
PAncsi pancsipipereasztala.blogspot.hu
Nikkii www.nikkiifashion.blogspot.hu
Mesy testverkodex.blogspot.hu
Andi mymoment24.blogspot.com
Xue You You marlenkablog.blogspot.hu
Noémi noinails.blogspot.hu



A szabályok értelmében mindenki az UTÁNA KÖVETKEZŐ blogról választ manikűrt, a sor végén álló pedig a legelső embertől. Az egyéb szabályokkal kapcsolatban olvassátok el a felhívásos bejegyzést:
http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/06/manikurvadasz-10-fordulo.html

Emellett a bejegyzés végére majd be kell illesztenetek egy kódot, amelyet mindenkinek elküldök a közzététel hetének hétfőjén e-mailben, mivel itt nem volt hajlandó megjelenni.

(Ha bármilyen kérdésetek van, keressetek nyugodtan akár e-mailben, akár alább, a megjegyzéseknél.)

Indulhat a vadászat! :-)

30 megjegyzés:

  1. fuhuuu Tőled kell választanom!! lesz mit nézelődni! ; )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De izgi, ilyenkor én is izgulok ám, hogy mit választanak tőlem :-)

      Törlés
  2. De jó, Pankát kaptam! ^^ Most aztán fel lett adva a lecke, ő olyan szép manikat csinál, remélem menni fog a dolog :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tessék, rá vagy kényszerítve a kreativitásra, de biztosan nem lesz gondod vele :-)

      Törlés
  3. Juhú :) Kód közepe lemaradt, vagy csak én nem látom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki is vettem, köszi, hogy szóltál, majd elküldöm inkább emilben. Mindig elfelejtem, hogy ez nálam nem olyan egyszerű :-)

      Törlés
  4. ÚRISTEN most nagyon örülök :)))))))))))))

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Olyan jó érzés, hogy mindenki ennyire örül, jó érzéssel tölt el, pedig csak a véletlenen múlt :-)

      Törlés
  6. Huha, Szilvi az egyik kedvencem és felnézek rá, izgulok: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, elpirulok, de drága vagy :)

      Törlés
    2. Szilvitől nehéz lesz választani, sok nála a szépség :-)

      Törlés
  7. nagyon jó ez a manikűrvadász! :D most is egy újabb blogra bukkantam, kíváncsian várom, h milyen manik fognak születni (részemről is) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is találtam itt újakat, de nagyon tetszett, amit láttam, úgyhogy volt, ahol én lettem az első feliratkozó :-)

      Törlés
  8. Na ez izgi :D Alig várom, hogy nekilássak majd :D

    VálaszTörlés
  9. Én nem vagyok benne. :( Pedig emailben jelentkeztem. Még meg is van az email a kimenőim között.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valamiért a Tiedet a spamek közé rakta a csodálatos gmail. Már írtam levelet, meg fogjuk oldani, ígérem :-)

      Törlés
  10. Ahw...én már rá is kattantam a feladatra...tegnap meg is vettem a hiányzó színeket... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tessék, egy újabb ok a körömlakkvásárlásra :-D

      Törlés
  11. Imádom Timi munkáit, ez nagyon izgi lesz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nála lesz bőven miből válogatnod, sok csodás mani van kint nála :-)

      Törlés
  12. De jó, épp Nikit kaptam! :)
    Már meg is van, hogy melyik manikűrt fogom újraalkotni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, nem is néztem :-D Örülök, hogy már ki is nézted az adott manit, és nagyon várom, hogy mit alkotsz :-)

      Törlés
  13. Szia:) Nekem nem tudnád holnap elküldeni az inlinkz kódot , mivel júli 12-től 19-ig sajnos nem leszek otthon :)
    Köszönöm :9 e-mail címem : mazso.zsofi@gmail.com
    Nagyon örülök a páromnak !! Már el is készítem a manikűrt!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Már el is küldtem :-) Köszönöm, hogy előre megalkotod, és nagyon örülök, hogy Te is örülsz a sorrendnek :-)

      Törlés
  14. Válaszok
    1. Annyira örülök, hogy mindenki ennyire örül :-)

      Törlés
    2. Én is örültem neki, megtisztelő, hogy tőlem vadászol, tuti elájulok majd a szuper manidtól *-*

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.