2013. július 23., kedd

Balatoni beszámoló képekkel

Még két héttel ezelőtt sikerült lejutnunk a Balatonra néhány napra, és ezalatt fényképeztem is jócskán. Azóta is visszavágyom, és fájnak a hétköznapok...

A magammal vitt cuccok egy része

Outfitrészlet

A fej

Kilátás a dombról

Kedvenc macifüveim

Érik már a szeder

A telek, ahova Muffin be akart menni, csak útban volt a kerítés. Hiába, rövidlátó a drága :-)

Trombitavirág, a Balaton állandó tartozéka

Kilátás az egyik kis lejárótól

Kedvenc cipőcském

Stég

A kis lejárók egyike. Ahhoz képest, hogy a törvény szerint nem szabad tópartot elfoglalni, mindenki lekerítette, és a nem ott lakóknak 1-2 méter maradt. Őszintén szólva szívesen letolnám a falakat dózerrel...

Muffin élvezi a sétát

Stég, a háttérben a stranddal

A felhők nagyon szépek voltak, de nem hoztak esőt

Muffin ismerkedik a vízzel (nem ment be)

Rendőrék száguldva végigrepülnek a strand felett. Szerintem a sebesség miatt nem észlelhetnek semmit, de ez már más kérdés...

A kis Mérges, aki mindenkit kioszt a kerítésen keresztül :-)

Légies virágú fa

Azok a barackok de jók lettek volna a szomszéd fájáról...

Napozik az uborka...

...és a kutya

Ti mikor jártatok utoljára a magyar tengernél? :-)

27 megjegyzés:

  1. Hát Muffin-t meg kell zabálni :) Három éve jártam utoljára a Balatonon, jövő héten készülünk 4-5 napra, vagy Tihany, vagy Almádi lesz az úticél, attól függően, melyik szállásról igazolnak vissza hamarabb. Nem tervezünk konkrétan semmit, elvileg Tihanyba tudjuk vinni Bellust is, bár félek, hogyan reagálna az idegen helyre, meg kell tudakolnom, a szabadstrandra bejöhet-e, stb. Tartok tőle, hogy amekkora szabadulóművész, még elszökne nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tihany és Almádi egyaránt csodás hely, majd mindenképpen számolj be az útról :-)

      Törlés
  2. Én most hétvégén, nagyon imádom! :)
    Örömömben még egy Balaton-manikűrt is szenteltem az alkalomnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is odáig vagyok érte, nem tudom megunni... A manikűr jól hangzik :-)

      Törlés
  3. Nagyon édes Muffin O.O de megsimogatnám O.O
    Nagyon jók lettek a képek :) Amúgy én is azt néztem, hogy tényleg ki van sajátítva a part...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muffin nagyon élvezte, kíváncsi vagyok, bemerészkedik-e valaha... A part meg... no comment :-(

      Törlés
  4. Muffin de édes :-)
    Nekem könnyű dolgom van, bármikor mehetünk a Balcsira, amikor csak akarunk. Szerintem csütörtök-pénteken valószínűleg megyünk is, ha beköszönt a nagy hőség

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó Balatonozást Nektek is, olyan jó Nektek, hogy ott van elérhető közelségben :-)

      Törlés
  5. Esküszöm, Muffin olyan édes, hogy miatta hullámzott a Balaton is! :D
    Én tavaly szeptember elején voltam utoljára, de csak egy egynapos vitorlázásra. :) Remélem, idén is sikerül lejutni.

    VálaszTörlés
  6. A Balaton az én szerelmem! Az idén már voltam lent kétszer, de folyton ott akarok lenni. Nagyon hiányzik a víz és a vitorlázás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok vele, bár vitorlázáshoz még nem volt szerencsém. Ha tehetném, a part közelébe költöznék, még a kihalt téli város sem zavarna :-)

      Törlés
  7. Nagyon szép az a fehér cipellő :) Jó lehetett a Balatonnál, én már nagyon rég jártam arra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, azóta is jól bírja a strapát, bár vigyázok is rá. :-) A Balatont ne hagyd ki, van varázsa, és mostanában tiszta is :-)

      Törlés
  8. nagyon tetszettek a képek! :) remélem jól éreztétek magatokat! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, szerencsére jól sikerült az a pár nap :-)

      Törlés
  9. Szégyen de magában a Balcsiban már vagy 6 éve nem voltam, pedig 20 percre vagyok tőle.. :D
    Nagyon jó kis képek, a kutyus tök aranyos, a táskádat meg imádom :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tessék megtörni a szünetet, és ismét összeismerkedni a vízzel. :-) A táska tényleg jó választás volt, azóta is kedvenc :-)

      Törlés
  10. kis cuki Muffin! szép képek!

    VálaszTörlés
  11. szuper képek! tegnap moziztunk a barátnőimmel és hirtelen elhatároztuk, hogy augusztusban mi is leugrunk a Balcsira :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, tessék, mire nem jó egy mozizás. Remélem, összejön Nektek az utazás! :-)

      Törlés
  12. Nem Világoson voltatok véletlenül, ismerős a kilátás a dombtetőről?! :D Nagyon hangulatos képek, a bézs táskád pedig nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, egy kicsivel odébb, de nagyon jó a tipp! :-)

      Törlés
  13. Nagyon cuki Muffin :)
    A képek pedig szuperek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.