2013. július 14., vasárnap

Ecsetgyűjtemény – a kedvenc tus- és szemöldökecseteim

Egy kalap alá veszem a két kategóriát, hiszen ugyanazokat az ecseteket használom a két célra. Pontosítanom kell azonban, hiszen tust nem használok, hanem porállagú festéket szoktam tusszerűen felvinni.



Coastal Scents ecsetek:
A 22 darabos készletben több méret is benne van, és mindet nagyon szeretem. Szintetikus ecsetek, kellően merev és alaktartó szálakkal. A készletet itt lehet megvásárolni.

ELF Essential Smudge Brush:
Szempillatövekhez és szemöldökre egyaránt ideális a rövid sörték miatt. 395 Ft-os árért nagyon megéri, és a Make Up Plaza oldalán tudjátok megvenni.

ELF Essential Eyeliner Brush:
Először fura volt, hogy egyenes, nem pedig ferde, de mára épp emiatt az egyik legtöbbet használt ecsetem. A Make Up Plaza oldalán tudjátok megvásárolni.

Rózsaszín nyelű Coastal Scents ecsetek:
Mindkettő a mára már nem kapható utazókészletben volt, és mindkettőt nagyon szeretem. A drapp sörtéjű puhább, de jó vékony, és a színe miatt a szemöldökömre használom, míg a fekete tömöttebb, és a szempillatövekhez szoktam alkalmazni. A legtöbbször a táskámban utaznak velem, és a színük alapján egyszerűbb megjegyezni, melyiken milyen terméket használtam előzőleg.

Real Techniques Brow Brush:
A Starter Set része, és nem olyan vékony a kiképzése, mint a többiek, így hamarabb kész vagyok, akár a szemöldökömre, akár a szempillatövekhez használom. A készletet itt tudjátok megvásárolni.

Ti milyen ecsetet használtok tushoz, illetve szemöldökre?

6 megjegyzés:

  1. húú de klassz ecsetek, tetszenek.

    VálaszTörlés
  2. Óóóó, az a Real Techniques már így képen szerelem *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy általában véve nagyon kis mutatósak :-)

      Törlés
  3. Az Avon ecsetről mi a véleményed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igazán használok tust, csak szemfestéket, így nem tudom, tushoz milyen, de a többihez viszonyítva merevebb, jobban tartja a formáját, és nem olyan puhák a szálai, mint a legtöbb másiknak :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.