2013. július 12., péntek

Elfogyott termékek, 2013. július 12.

Ismét jövök egy adaggal, és nemsokára még eggyel, hogy végre a befotózottak végére érjek...



Balea sárgadinnyés testápoló:
Az illata nagyon tetszett, az állaga viszont hígabb volt, mint a cseresznyés-mandulásnak. Limitált volt, így nem tudom újravásárolni, de egyébként elégedett voltam vele.

Avon Foot Works levendulás lápápoló:
Fura elgondolás ez a golyós dezodorra hajazó megoldás, de nem rossz. A termék maga lilásszürke, viszonylag folyékony krém volt, és mivel az illata és a hatása is csodás volt, továbbra is töretlen nálam a Foot Works termékek sikere.

Avon Super Drama szempillaspirálok:
Már ideje volt őket leváltani, de még mindig működőképesek lennének. Továbbra is kedvenceim, így lehet, hogy újravásárolom majd őket, ha elfogytak a mostaniak.

Essence szemhéjalapozó:
Természetesen korrektornak használtam ezt is, szem alatti karikákra ugyanis ideális. Az AB árnyalatot egy ideje nem láttam, úgyhogy továbbra is az AA és az AC színt keverem helyette.

Avon Baby popsitörlő:
Nálam sminklemosó kendőként funkcionált, és a majdnem fél év alatt, amíg használtam, kicsit sem száradtak ki a kendők a jól záró csomagolásnak köszönhetően. Most van már direkt arctisztító kendőjük, a Solutions termékcsaládból, így azzal próbálkozom, de ha nem válik be, lehet, hogy visszatérek a Babyhez.

Ti ismeritek valamelyik terméket? Ha igen, hogy vált be?

4 megjegyzés:

  1. A sárgadinnyés testápolót én is nagyon szerettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár, hogy általában limitáltak az illataik :-(

      Törlés
  2. Én pont most értem haza a Dm-ből és nem volt a sárgadinnyés :( Sőt már a csokis-fügés sem volt, ezért a lime-aloe frissítő tusfürdőjére esett a választásom. Sajnos csak tegnap láttam, hogy van sárgadinnyés , de azóta is nagyon fáj a szívem utána :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lime-os tusfürdő is jól hangzik, zselés fajta vagy krémes? A sárgadinnyéset egyébként még januárban vásároltam :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.