2013. július 4., csütörtök

Ecsetgyűjtemény – a kedvenc púderecseteim

Sajnos itt szerepel olyan ecset, amelytől azóta meg kellett válnom, ezt majd feltüntetem az adott ecset leírásánál. (A sorozat első részét itt tudjátok megnézni.)


Ebben a csoportban is van olyan tag, amelyet más funkcióra is
használok, az előző és a következő bejegyzésekben is
ráismerhettek majd néhányra.

Elizabeth Arden púderecset:
Nagyon szerettem, hogy ennyire nagy a feje, és puha is volt, de a sokadik mosásnál mintha még az addigiaknál is jobban hullott volna, és a színét is extrém módon eresztette, így megváltam tőle. Kis utazókészletben kaptam ajándékba, a tokot a mai napig használom, de az ecsetek sajnos nem váltak be.

Real Techniques Multitask Brush:
Ennél az ecsetnél nagy bánatom, hogy önmagában nem kapható, ugyanis szívesen vennék még belőle, de a vele együtt érkező másik kettőből nincs szükségem több példányra. Az iherb.com oldalán kapható, a Travel Essentials Kit része. Ideális a formája, a termékből pont elegendőt vesz fel, rendkívül puha, szóval nagy a szerelem iránta.

Ebay-ecset:
Megpróbálkoztam néhány ecset rendelésével, és ez eddig a főnyeremény, ez viszont nagyon. Innen rendeltem, de már elfogyott, és nem találtam másik helyen. Két dollárba került, ingyenes volt a szállítás, és ezért az RT-ecsetekkel egyenértékűnek mondható, puha, rugalmas ecsetet kaptam. Azóta már többet is rendeltem belőle, egy pedig Rátok vár, így aki elolvassa a szöveget, látni fogja a lehetőséget. E-mailben várom a jelentkezéseket július 14-e éjfélig. A mosást bírja, nem hullik, ideális púderhez és a későbbiekben említendő egyéb funkciókra is.

Tube taklonecset, szintén ebayről:
Már írtam róla, itt olvasható. Az ecsetszálak vége ideális a termékfelvitelhez, viszont mivel viszonylag erősek és merevek a szálak, vigyázni kell, és inkább belenyomogatós mozdulattal felvinni a púdert. Pirosításhoz emiatt már nem használom, ahhoz jobban beváltak a puhább társai.

Coastal Scents púderecset:
Egy azóta megszűnt, rózsaszín készlet része, és bár nagyon szeretem, mostanra túl karcolósnak érzem a pihe-puha társai mellett. A mosást jól bírja, nem hullik, így nincs rá panaszom, a puhaságra pedig megpróbálok majd rásegíteni hajbalzsammal vagy olívaolajjal (szeretettel várom a további tippeket).

Coastal Scents lapos végű ecset: 
Az itt megvásárolható 22 darabos ecsetkészletem része, és az alapozás mellett púderezésben is nagy barátom, ugyanis mind folyékony, mind porállagú termékekhez megfelel.

Essence púderecset:
Az egyik nagy kedvencem, mert kellően puha, bár nem a legpuhább, de abszolút kedvenc nálam. Jól bírja a mosást, tartja a színét, úgyhogy nagyon megéri az árát. Jelenleg tudtommal 900 Ft körül kapható, DM, Rossmann és Müller üzletekben.

Nektek melyik a kedvenc púderecsetetek?

6 megjegyzés:

  1. Olyan nagyfejű ecsetet szeretnék én is, mint az első, amitől már megváltál!
    Az Essence ecsetét régen szerettem, most már jobban szeretem a tömöttebb, vastagabb, nagyobb fejű ecseteket (pedig nincs is olyan nagy fejem, de mégis :-))
    Most a Catrice ecsetét használom, puha, kellemes használni, de jobb lenne egy nagyobb fejű ecsetke...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretnék helyette egy igazi nagyot, szerintem a Real Techniques-féle lesz az áldozat :-)

      Törlés
  2. Mac;-)
    Az essence is nagyon szuper. A többit nem ismerem ami neked megvan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nagyon gazdag leszek, lesz MAC-em, az tuti :-)

      Törlés
  3. Én itt most lapítok, mert púdert általában nem használok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, akinek nincs szüksége rá... Mázlista :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.