2013. július 22., hétfő

Elfogyott termékek, 2013. július 22.

És ismét egy adag, így visszanézve hihetetlennek tűnik, hogy mennyi mindent elhasználok...



Balea cseresznyés-mandulás testápoló:
Rendkívül édes illata van, így csak hideg időjárásban tudom elviselni magamon, a hatása viszont szuperjó: pihe-puha bőrt biztosít, és az állaga is ideális. Nem túl híg és nem túl sűrű, pont jól szívódik be, és nem kell félni, hogy félrecsöppen. Szeretem, és remélem, előáll még a Balea ennyire eltalált testápolókkal.

Bioderma Sensibio H2O micellás arctisztító:
Nagyon szeretem, és nem is találtam még jobbat ennél. Ez a verzió egyáltalán nem csíp, viszont kissé fémes illata van, ugyanakkor mivel mindenféle sminket játszva leszed, nem bánom. Újra fogom vásárolni, ha kifogynak a mostani micellás tisztítóim.

Avon Naturals gránátalmás testápoló:
Hasonlóan ideális az állaga, mint a Baleának, és az illata is szuper, így mindenképpen fogok még ilyen testápolót vásárolni az Avontól, de más illatokat is kipróbálok majd.

Avon Planet Spa holt-tengeri ásványos hajpakolás:
Nagy kedvenc ez a termékcsalás, és szerencsére még egyik tagjában sem kellett csalódnom. Isteni illata van, puha és fényes tőle a hajam, így tervezem az újravásárlását.

Avon Planet Spa holt-tengeri ásványos kézkrém:
Szintén nagy kedvenc, már a sokadik tubus fogyott el belőle. Már újra is vásároltam.

Avon On Duty dezodor:
Tette a dolgát, az illata is tartós volt, csak a szokásos probléma volt vele: ha nem vártam eleget, hogy megszáradjon, a felsőmön nyomot hagyott. Most új termékként bevezetnek egy nyomot nem hagyó fajtát, így azt rendeltem meg, hátha az is beválik.

Avon 24k szempillaspirál:
Bár az arany csillogásból semmi nem látszott, maga a spirál nagy kedvenc lett, ugyanis ideális a keféje, az állaga, és tartósan a helyén marad. Nem tudom újravásárolni, mert limitált volt, de van másik kedvencem tőlük, amelyet már videóban is említettem.

Nektek megvolt valamelyik termék? Ha igen, bevált?

30 megjegyzés:

  1. A gránátalmás Avonos testápolót én is szerettem, de nagyon jó még belőle az epres is, de ha választanom kéne akkor a vaníliásra szavazok :) A naturals termékcsaládból szerintem ezek testápolók sokkal jobbak mint azok amiket általában a permet szettek melé szoktak adni. Bár mostanában látom ezt a verziót is ami ebben a posztban szerepel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vaníliásat én is szeretem, de csak télen, ilyen melegben nem bírom elviselni. Láttad, hogy már testpermet is van belőle? :-)

      Törlés
    2. A vaníliásból *.* megboldogult tini koromba használtam utoljára ...egyik kedvencem volt míg lehetett kapni. Napi jó hír :)

      Törlés
  2. Neked finom illatú a Planet Spa termèked?:0
    Az enyèmnek,kb. Olyan az illata,mintha egy rothadó alma lenne belepaszírozva :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajjaj, az egyik kedvencem, friss, kicsit talán férfiillatra emlékeztető. Nem lehet, hogy a Tiedet valamilyen hőhatás érte, és megromlott? :-(

      Törlés
  3. Az AVON testápolói közül tudom még ajánlani neked a görögdinnyéset. Valami isteni illata van *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem a tusfürdő és a testpermet van meg, jól eltalált illat lett :-)

      Törlés
  4. Ezt a szempillaspirált nagyon szerettem én is, bár az arany csillogást mindig csak a lemosáskor láttam
    Annyian dícsérik ezt a sminklemosót, erősen gondolkodom rajta, hogy ha elfogy a mostani, én is kipróbáljam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szempillaspirál tényleg nem csillog, de nagyon jó volt ettől függetlenül :-)

      Törlés
  5. A Bioderma lemosóra már nagyon kíváncsi vagyok, annyi helyen olvastam már milyen szuper. Azért is érdekel, mert nekem most az Eveline micellás tisztítója van meg, amiről Krémmánián azt írták hogy egy olcsóbb, de tökéletes alternatívája ennek.
    Mennyibe kerül egy kis flakon és neked mennyi ideig elég?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, ennek az Eveline-nek utána kell járnom. Hol kapható?

      A Bioderma 3500 Ft körül van a 250 ml, de sokszor van akció, hogy kétszeres mennyiség kerül ennyibe, és én akkor szoktam beszerezni :-)

      Törlés
  6. Az Avon Planet Spa holt-tengeri ásványos kézkrémet használom jelenleg, és imádom az illatát, szerintem nagyon kellemes. :) A szintén Avonos 24k szempillaspirált is használtam régebben, de úgy voltam vele, hogy én is csak lemosáskor láttam meg főleg az arany csillámokat, de attól még nagyon jó kis szempillaspirál volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, örülök, hogy Neked is tetszik a holt-tengeri termékcsalád :-)

      Törlés
  7. Az Avon Planet Spa holt-tengeri arcpakolásáról elmondanád kérlek a véleményed. Én eddig csak jót hallottam róla, és kipróbálnám. Kombinált bőröm van...vagy kíváncsi lennék te mit ajánlanál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó pórustisztító és frissítő hatása van, mint általában az iszapos termékeknek, és szerintem van olyan jó, mint a drágább hasonló termékek. Nekem is kombinált a bőröm kismértékben, és bevált :-)

      Törlés
  8. Először azt olvastam, hogy a Biodermának félelmetes illata van:) Mondom, te jó ég, Te meg mit szagolgatsz?:)) Egyébként nincs nála jobb lemosó, imádom én is!

    VálaszTörlés
  9. nekem is a gránátalmás-mangós Avonos testápolóm van, nagyon szeretem, mennyei az illata. legszívesebben beleharapnék :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól eltalálták az illatát és a hatását is :-)

      Törlés
  10. A biodermára én is esküszöm mióta megkaptam! :D Hamar el fog fogyni úgy érzem! Azóta örömmel sminkelek, mivel játék leszedni, akármilyen durvát pingálok éppen! :)

    Szép napot neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, hihetetlen is, mert víznek látszik :-D

      Törlés
  11. A Naturals testápolókat én is imádom! Nekem sárgabarack sheas van,meg ez a gránátalmás is megvan,de szinte mindegyik nagyon jó!!! A Bioderma micellás lemosót is nagyon szeretem,tényleg nagyon jól leszed mindent, nagyon jó kis lemosó!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A barackosat még nem teszteltem, de nekem is megvan :-)

      Törlés
  12. A Bioderma micellás arctisztítót én is megvettem nemrég és egyelőre nagyon szereti a bőröm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Neked is bevált, nem is tudom, van-e, aki nem szereti :-)

      Törlés
  13. Ezek közül csak a Balea testápolót ismerem, de imádom :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az egyik legjobb testápoló, az biztos :-)

      Törlés
  14. A bioderma arctisztító nagyon érdekelne, ez csak smink lemosására alkalmas, vagy a bőr szennyeződésektől való megtisztítására is? Mert sajnos nyárra nincsen kíméletes arctisztítóm, és erre gondoltam. Szerinted megéri benevezni rá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem abszolút megéri, de ha csak arcra kell, szemre nem, akkor a Ziaja lemosóját ajánlom a jobb ár miatt:

      http://www.szepsegbolt.hu/termekek/15582/ziaja_tengeri_algas_arctisztito_viz/

      Ez is ugyanolyan jó, csak a szemet csípi kissé.

      Törlés
    2. Köszönöm a segítséget! :)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.