2013. július 13., szombat

Smink – Sleek Lagoon

Még a múlt hónapban készítettem egy sminket a paletta két színével. Van ugye az a bizonyos kedvenc sálam, amelyhez már készült egy smink az Urban Decay 15th Anniversary palettával. Nos, hétköznapra, munkába kicsit szerényebbet szerettem volna bevetni, és itt jött a képbe a Sleek Lagoon palettája.

Emlékeztetőül a paletta, amelyből mindössze két színt használtam gel:


A Pink Jewel és az Emerald került a szememre.





Mindössze két szín, mégis nagyon tetszik a végeredmény. Nektek melyik verzió tetszik jobban?

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! :) Olyan hableányos, vagy vízi tündéres. :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is tetszik. sminkelős videót esetleg készítesz majd? én még mindig elég bénának érzem magam, gyakorolni kéne, és lehet néhány tanács is jól jönne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tervben van, tényleg csak az elrendezésen múlik, hogy a tükröt hova teszem, stb. stb. Igyekszem, ígérem :-)

      Törlés
  3. Csodás lett ez a sminked is, nagyon tetszetős! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, amúgy nagyon könnyű, ha jó termékkel dolgozhat az ember :-)

      Törlés
  4. Egyre jobban tetszik ez a paletta a sminkjeid alapján :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jól állnának Neked a színei, a minősége pedig szuper :-)

      Törlés
  5. Mióta elérkezett a paletta hozzám (én vettem meg ) nem tudok vele betelni, a blogomon meg lesheted,hogy mit műveltem vele :)
    IMÀDOM,köszi a lehetőséget,amivel élhettem ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örömödet leled benne, a blogodon is nézem majd, csak most nagyon sok a bepótolni valóm :-)

      Törlés
  6. Megint egy csodaszép átmenet *.*
    Ha én csak fele ennyire tudnék így sminkelni.... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon egyszerű ám, legalábbis jó minőségű festékkel nagyon könnyű :-)

      Törlés
  7. Na dejó, hogy újra használtad az Emerald árnyalatot :) Múltkor is mondtam h nagyon jól áll ez a szín neked, és még mindig ezt tudom csak mondani :)Azt hiszem talán a hajad színéhez áll jól, de piszkosul :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :-) Akkor is sokszor hordtam ilyet, amikor mélyvörös voltam, valahogy odáig vagyok az ilyen türkizekért :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.