2013. július 15., hétfő

Elfogyott termékek, 2013. július 15.


Jön az újabb adag, alvó cicával megspékelve.



Vidal kecsketejes-vaníliás tusfürdő:
Nagyon kellemes illata van, nem az a kiabálós féle vanília, tartósan meg is marad az illat, és nem szárítja a bőrömet. Szeretem, így valószínűleg ismét megvásárolom majd.

Avon Naturals szedres-vaníliás testpermet:
Jó hasznát vettem mind textilillatosítás terén, mind hűsítés gyanánt a nagy melegben. Ez az illat már nem kapható, de az egyéb illatok is mindig kellemesek, most is várja néhány, hogy sorra kerüljön.

Avon French Lilac habfürdő:
Nem szerettem, mert túl erős illata volt, így finommosószerként végezte. Most rendeltem egy almavirágosat, és remélem, az jobban beválik majd.

Avon Senses Lagoon kézmosó:
Szeretem, mert nem szárít, az illata pedig valódi nyári frissesség. A flakont újrahasznosítottam, és egy nagyméretű Waterfall tusfürdőből öntöttem bele, ugyanebből a termékcsaládból.

Aroma GreenLine tusfürdő bambusszal:
Semmi extra, ápolt illat, jó állag, nem szárít, minden rendben van vele, de mostanában a gyümölcsös illatokra vagyok rákattanva, így a cég új termékvonalából választottam inkább.

Lush BIG sampon:
Tényleg dúsít, ugyanakkor nagyon szárít is. Nem fogom újravásárolni, mert sokkal jobb áron is kapható már volumennövelő sampon, de azért örülök, hogy kipróbáltam.

Ti ismeritek valamelyiket? Ha igen, bevált?

5 megjegyzés:

  1. A szedres-vaníliás permetet de imádtam, kár hogy már nem lehet kapni :(

    VálaszTörlés
  2. Jah amit akartam még kérdezni, de nem ezzel a bejegyzéssel kapcsolatos, hogy a szépségbox kiküldése előtt írnak mailt a szépségboltosok?Vagy csak úgy kijön a hónap utolsó héten valamelyik napon?

    VálaszTörlés
  3. Azt a testpermetet most nagyon megkívántam, kár, hogy nem lehet már kapni :c

    VálaszTörlés
  4. Milyen imádnivaló ez a macsek! :-)

    VálaszTörlés
  5. Na ezek közül egyet sem ismerek :S

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.