2013. július 22., hétfő

Körömlakk: China Glaze Surreal Appeal

A videóimban már emlegetett, kicsit hisztis, de gyönyörű színű lakkról hozok most képeket. Egész pontosan RENGETEG képet. Ugyanis annak ellenére, hogy erősen neonba hajlik a szín, meglepően sok dologhoz illett, amit a Balatonon töltött idő alatt a képekkel is dokumentáltam, így ezek következnek a szokásos színfotók után.

Természetes fény

Vaku

Új tusfürdőmmel

Könyvvel

Másik könyvvel

Outfitrészlettel lábon

Paddal

Pohárral

Alverdés szatyorral

A csomagolós videóban említett szoknyával

A fedőlakk az Essence régi kiadású Make it Golden!-je volt.

Ti szoktatok korallt arannyal kombinálni?

36 megjegyzés:

  1. Úh de szép ez a lakk *.* arannyal nem igazán kombózok mert nincs arany lakkom. Amikor a hűségesek hűtlenek című könyv miről szól?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Direkt nem akarok utána nézni a könyvnek, a Te szavaid érdekelnek :) Mert tudom a google a barátom, de ott nagyon szépen meg vannak fogalmazva a dolgok, és jártam már úgy hogy megvettem egy könyvet hátlap alapján, nem kellett volna :D

      Törlés
    2. Rendben, írok róla, látom, többeteket is érdekel :-)

      Törlés
  2. nagyon tetszik ez az arany-korallos kombó! Nekem is most a lábamon korall gél lakk,vagyis a hivatalos neve lazac szín van.
    Harag könyv az jó? Olvastad már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A harag még nem került sorra nálam, de keresztanyám olvasta, és szerinte mindenkinek el kellene olvasnia, annyira jó :-)

      Törlés
  3. Tetszik, szép a színe, és jól áll Neked! :)

    VálaszTörlés
  4. Egyszerűen meseszép ez a szín! Az utóbbi időben kezdem észrevenni, hogy az arany mennyire univerzális szín: szinte mindennel kitűnően lehet párosítani. :-) Nagyon tetszik így korallal is! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az arany nálam is mostanában lett ekkora nagy kedvenc :-)

      Törlés
  5. Gyönyörű :) megpróbálom en is majd a korallt arannyal párositani :))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép ez a kombináció, és egyáltalán nem baj, hogy ilyen sok kép készült róla, hiszen egy jó lakkról nem lehet eleget készíteni :) Amikor beleszeretek egy árnyalatba, én is állandóan a körmeimet nézegetem :)

    VálaszTörlés
  7. Ó de szépséges!!! Én imádom ezt a párost! :)

    VálaszTörlés
  8. Jól néz ki, ennek ellenére még sosem
    kombináltam ehhez hasonló színeket. Ezek a pelyhes/csillámos lakkok olyan jól feldobják a manit, de utálom hogy nem lehet levakarni:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ilyenkor jól jön az alufóliás módszer :-)

      Törlés
  9. szuper manikűr, nagyon tetszik, igazán nyárias :) tetszik, hogy mindennel lefotóztad :D

    VálaszTörlés
  10. Válaszok
    1. Igen, de azért küzdeni kell vele jócskán...

      Törlés
  11. Imádom azt, mikor arany a fedőréteg! :D Most én is erre vagyok rákattanva! :)

    Szépséges lett nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, régen csak az ezüst játszott nálam, most meg már inkább az arany felé hajlok. Biztos a korral jár :-D

      Törlés
  12. Nagyon szép ez a mani! :) Rajtam is most korall van,egyik kedvenc színem.Mostanában én is sokszor hordok korall árnyalatú ruhákat meg manit.
    Arannyal meg még szebb! :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó a köröm, de egy furcsa kérésem lenne, a hűtlenes könyvről majd kapunk egy beszámolót?

    VálaszTörlés
  14. Jajj, ez valami meseszép színű lakk :]

    VálaszTörlés
  15. nagyon szép! :) jó párosítás!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jól mutatnak az arany csillámok ezek a lakkon. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is így látom így utólag is :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.