2013. július 21., vasárnap

Nail Club – Arany és ezüst


Nagy megtiszteltetés ért, ugyanis erre a hétre meghívtak a Nail Club-os lányok vendégbloggernek. Nagy várakozással néztem a feladat elé, de 3 tényező is hátráltatta az igazán kreatív alkotást: a hegedülés miatt rövid körmeim (azóta még rövidebbek), az időhiány, mivel vendégeink vannak, valamint az eszközhiány, ugyanis beszáradtak a díszítőlakkok, amelyekkel alkotni terveztem. A végeredmény nekem tetszik, bár tény, hogy nem volt megerőltető, de a napfényben nyújtott hatás mindenért kárpótol.

Az elv nagyon egyszerű: végy egy ezüst és egy arany lakkot, kend fel a körmeidre tetszőleges sorrendben, majd ellentétes színű csillámlakkokkal díszítsd az adott színeket.


Természetes fény


Vaku
  
Természetes fény

Napfény

Napfényben csillogás

A felhasznált lakkok:



A többiek munkái:







24 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik. :) ezt még én is, aki nagyon nem aranypárti szívesen viselném. :)

    VálaszTörlés
  2. tetszik nagyon Katy! :) csinos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nekem is egyre jobban tetszik :-)

      Törlés
  3. Nekem nagyon bejönnek, ügyi voltál nagyon! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, abszolút megerőltetésmentes folyamat volt :-D

      Törlés
  4. Micsoda csillámorgia :P
    Nagyon tetszetős lett megint :]

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik! Különösen amiatt mert mindkét színt felhasználtad

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit féltem is, hogy hogyan mutatnak majd, de nagyon tetszik :-)

      Törlés
  6. Nagyon szép :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Ma odasütött a nap az asztalomra. Hát, elvoltam a nézegetéssel...

      Törlés
  8. Nagyon tetszik, csilli-villis!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez az ezüst önmagában is tökéletes, szerintem az a manikűr legszebb része :-)

      Törlés
  9. Szupi lett! Nagyon jó kis csilli-villi. =)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.