2013. július 30., kedd

Akciós DM-es tusfürdőzsákmány

Igen, megint elcsábultam, ugyanis találtam egy új illatot a Balea tusfürdők között, valamint a Ziaja tusfürdők két darab vásárlása esetén mindössze 450 Ft-ba kerülnek.


A kókuszos flakonja kicsit magasabb, mint a narancsosé

A Ziaja nálunk még kakaóvajas illatban volt, más üzletekben feltehetőleg több illat is fellelhető, és egyébként 500 ml-es termékekről van szó. A Balea termékek között emellett volt egy ananászos olajtusfürdő is, de annak nem tetszett az illata, pedig amúgy jó termékek azok is. A fenti mandarinos, 300 ml-es tusfürdő 299 Ft-ba került.

Schrödinger ismét segített, és alaposan megvizslatta a termékeket.




Ti ismeritek valamelyik terméket ezek közül?

30 megjegyzés:

  1. A Baleas tusfürdőket én is nagyon szeretem, ár-érték arányban verhetetlenek :) Most eléggé rá vagy kattanva a citrusos illatokra, nem? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól figyelted meg, imádom a vitrusos illatokat nyáron :-)

      Törlés
  2. tegnap én is néztem a ziaját a dm-ben, a narancssárgát kinéztem, de a kókuszosnak és a kakaóvajasnak nem tetszett az illata.. szerintem körül nézek más dm-ben is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Más DM-ben lehet esélyed több illatra is, van pl. olivaolajas és erdei gyümölcsös is :-)

      Törlés
  3. Cuki :D :D
    A Ziaja akcióra én is lecsaptam, vettem egy kakaóvajasat és egy narancsosat, előtte a Rossmannba meg egy kecsketejeset :) Bőven megérte ennyiért. Mondjuk nekem elég gyorsan fogy...

    VálaszTörlés
  4. Nem próbáltam még egyiket sem, pedig a Balea termékeit szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jók, és mostanra lett különkiadásuk is, utazós témában :-)

      Törlés
  5. 'Cicatappancs', olyan édi! XD

    VálaszTörlés
  6. A mandarinos Balea nekem is megvan, szerintem nagyon fini az illata..:) A Ziaja tusikat is szívesen kipróbálnám...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Ziaja termékeit is érdemes kipróbálni, mert tényleg szuperek :-)

      Törlés
  7. a mandarinosat illatoltam már párszor a boltban, kellemes illata van, lehet egyszer beruházok rá. én tavaly nyáron vettem 2 500 ml-es tusfürdőt és még mindig van bennük :S kicsit már elkezdtem mást is használni mellettük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, jó nagy mennyiségről van szó... Szerintem majd habfürdőnek is használom őket :-)

      Törlés
  8. A cicalábakat ajándékként adták? :D Nagyon ari :) A kókuszos Ziajával én is szemezgetek már egy ideje.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ajándékként járt, különleges akcióban :-D

      Törlés
  9. a Ziaja tusfürdőből van a kólás? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos boltban sehol nem láttam, pedig direkt mindig nézem, hogy milyen illatok vannak még. Rossmannban láttam már olivaolajasat és erdei gyümölcsöset, na meg epreset :-)

      Törlés
  10. Jajj istenem az 1. képen a két kis láb *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És csupa rózsaszínek a talpacskái, mert benti cica lévén nem keményedtek meg :-)

      Törlés
  11. Válaszok
    1. A legújabb videómban is feltűnik, nagyon aktív volt tegnap :-)

      Törlés
  12. Szia!
    Nemmondod, h Schrödinger a cicád neve? :D
    Mekkora!! :))
    Viki

    VálaszTörlés
  13. Válaszok
    1. Én is imádom, és nem tudnék dönteni, macskás vagyok-e inkább, vagy kutyás :-)

      Törlés
  14. Na, ezeket ki kellene próbálnom, nagyon szimpatikusak, és ez a cica! Egy cukiság!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor ezt lesd meg:
      http://cukisag.blog.hu/2009/08/27/fura_tekintetu_schrodinger

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.