2013. július 19., péntek

Zöld-kék smink Monaco-módra

Emlékeztek még a zöld-arany manikűrre? Ahhoz készült ez a smink, hiszen mániákusan hangolom össze e ruhák, kiegészítők és smink színét, amikor csak lehet.

A kedvenc palettám, a Sleek Monaco volt a segítségemre:

A belső szemzugba a Kiwi Zest került, a Humming Bird a mozgó szemhéj közepére, és a külső V-ben a Midnight Gardent használtam mélyítésre. Ugyanez a szín került a szempillák tövébe is. A satírozáshoz és a szemöldökre a Sand Walkert használtam.

Természetes fény

Természetes fény

Vaku

Természetes fény

Vaku

Vaku

Ha ez a paletta kapható lenne még, mindenkit buzdítanék, hogy rohanjon, és vegye meg, mert jól kihasználhatóak a színei, és a pigmentáltság valami álom.

Ti szoktatok zöldet viselni?

35 megjegyzés:

  1. ismét csak nagyon tetszik!
    ritkán szoktam a zöldet használni, de általában kékkel párosítom. a midnight gardent nagyon szeretem a lotus flower-rel mixelni, annyira szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, gyönyörű színek, az írott kombinációdat ki is próbálom majd a napokban :-)

      Törlés
  2. Húú, ez nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép,nem tudom,hogy miért,de engem valami ékszerre emlékeztet. :)

    VálaszTörlés
  4. Huha, eddig ez a kedvencem! Csodálatosak a színek!

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép. Én imádom a zöldet. És kifejezetten passzol is a barna szememhez :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen sikerűlt a sminked és nagyon szépek a színek! :)

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Tudod, hogy áll az ajánlat a kisminkelésedre ;-)

      Törlés
  8. Most találtam meg a blogod -és nagyon szeretem!A videoid is nagyon jok !Minél többet csinálj!A munkádrol is irhatnál-mivel foglalkozol??Csak igy tovább!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, remélem, sokáig maradsz is majd :-) Igyekszem sok bejegyzést és videót készíteni, csak nehéz mindennel egyensúlyozni. Egyébként fordítóként dolgozom, az egyik általam fordított könyvről már írtam is a blogon:

      http://djkatybeauty.blogspot.hu/2013/04/szerdai-konyvajanlo-merulj-ala-az.html

      Törlés
  9. Nekem is a Monaco az egyik kedvenc Sleek palettám, igazi nyári színekkel. :)
    Nagyon szép lett a smink.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Monaco egy tökéletes nyári paletta, az biztos :-)

      Törlés
  10. Gyönyörű lett ez a smink!
    Én imádom!
    Sokat hordok zöld sminket.:)

    VálaszTörlés
  11. Harmónia a maximumon! :) Imádom hogy ennyire figyelsz az összhangra, én sokszor rebelliskedem ezen a téren :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem pedig éppen azt kell megtanulnom, hogy néha kilépjek a komfortzónámból :-) Te kis rebellis :-D

      Törlés
  12. Nagyon nagyon szép! Eltaláltad! (már megint) :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.