2013. július 8., hétfő

Új nyári cipellőim

A múltkor már mutattam néhány zárt cipőt, amelyekre a Deichmannban tettem szert, ma pedig az azóta beszerzett újdonságaimat mutatom meg. Elég vegyes a stílus, úgy látszik, sokrétű személyiség vagyok.

Az első szerzemény egy kis balerina, a Player's Room-ból van, megláttam leárazva, felpróbáltam, tökéletes volt, elhoztam. Azóta is nagyon szeretem, mert kényelmes, és igényesebb kiképzésű a talpa és a belseje, mint az átlagos balerináké.


Ez kép kb. egy hétnyi hordás után készült róla

A többiek mind a komáromi Babilon cipőboltból jöttek velem, és az első kettő nagyon jó árra leárazva várt rám.


Amint megláttam, tudtam, hogy kell, és az ára csak utána ért kellemes meglepetésként. Farmerszoknyához és farmerhez tervezem hordani, nagyon kényelmesnek tűnik a kiképzése.
  
Szintén csak a felpróbálás után tudtam meg, hogy ez is rendkívül alacsony áron lehet az enyém. Sajnos a méretemben nem volt fehér színben, de ez a korall sem fog gondot okozni, mert szerencsére szoknyám, pólóm és kiegészítőm is van hozzá illó, nem is egy.

És végül az abszolút kedvenc. Bár teljes áron lett az enyém, nem bánom, mert meglepően jól áll, kényelmes, és a belecsempészett neon is még az ízléses tartományban marad. Főnyeremény.

Ti szert tettetek mostanában valamilyen lábbelire?

4 megjegyzés:

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.