2013. július 23., kedd

Balatoni zsákmányok

Elég visszafogottan zsákmányoltam csak, mert ez a hónap nadrághúzósra sikerült, de hasznos dolgokat vettem. Schrödingernek is tetszettek...


Az a nagy flakon egy Aldis tusfürdő, 300 ml és 350 Ft-ba került. Nagyon jó az illata, kíváncsi vagyok, hogyan válik majd be.

Balea Nasch Katze tusfürdő cseresznyeillattal: már láthattátok egy manikűrös bejegyzésben, a flakonja nagyon vidám, az illata isteni, már csak az a kérdés, hogy használat közben is ilyen lesz-e, vagy csalódást okoz majd, mint a csokis...

Aldis vattakorong: régi kedvencem, jól megalkotott darab, jó áron. Érdemes kipbórálni.

Aldis fogkefék: a két darab 400 Ft-ba került, és nagyon jó a minőségük. Régóta saját márkás fogkeféket használok, és már nem is érzem indokoltnak a darabonként 800 Ft-os fogkeféket...

Ti ismeritek valamelyik terméket?

5 megjegyzés:

  1. tusfürdő jó lehet! :)

    VálaszTörlés
  2. Erről a márkáról nem hallottam, hol lehet kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nézem, Aldi mint a bolt? El kellett olvasnom párszor a bejegyzést, hogy rájöjjek, lehet az Aldiból van mind :D Nem jártam még Aldiba ezért nem esett le rögtön, de az lesz a ciki, hogy márka is van Aldis...:D bocsi :$

      Törlés
    2. Igen, ne haragudj, ha nem voltam egyértelmű :-) Még nem teszteltem a tusit, de nagyon tetszik az illata, szagolgatom néha :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.