2013. július 18., csütörtök

Zene, 1. rész – az aktuálisan rongyosra hallgatott számok

Tervben van az általános, örök kedvencek bemutatása is, de gondoltam, ezzel az adaggal kezdek inkább.

Először is Magdi száma, amelynek az eredetijénél még jobban bejön a remix, valahogy a Balatonra emlékeztet a hangulata:


Aztán az örök kedvenc Vad Fruttiéktól (a Nem hiszek és a Lehetek én is mellett (van ám olyan fotelem!)):


Márti dala, amely mostanában mindenhol téma:


Tudom, a témák kicsit ellentétesek, de nálam nem feltétele az adott hangulat a témákhoz. Jól vagyok, bár munka van a nyaralás után, de ezek a számok segítenek elviselni a mókuskereket.

Ti miket hallgattok mostanában?

11 megjegyzés:

  1. A Vad Fruttikat és Anna hangját is nagyon szeretem. Az Anna and the Barbies-tól az Álmatlan a kedvenc dalom.

    Aktuális agyonhallgatottam pedig Magashegyi Underground-ék Árnyékok c. száma. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Álmatlanból azért kis részlet a Márti dalába is belekerült, jót mosolyogtam, amikor először hallottam :-) Az Árnyékokat mindjárt meghallgatom, eddig nem ismertem még :-)

      Törlés
  2. Én is imádom ezeket a számokat és előadókat/együtteseket. Várom a következő részt :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, kíváncsi vagyok, a másik részben is lesznek-e majd közös pontok :-)

      Törlés
  3. A másodikat és harmadikat én is rongyosra hallgattam :).

    VálaszTörlés
  4. Nálam Linkin Park van terítéken :).aztán ha kijön az új Lady Gaga és azt fogom remélem rongyosra hallgatni ha nagyon jó lesz. Vad Fruttiktól vagyis a Bagossy Norbi felé verziót a Nekem senkim sincsent hallgatom agyon mostanában :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, mindjárt hallgatok néhány számot a Te kedvenceidből is :-)

      Törlés
  5. Húúú, a SZÁRÁLÁM SZÁRÁLÁM az nálam agybaj... :D
    A másik kettőt csípem, én mostanában ilyen elég összevissza, a Paddy&The Rats az alap általában, de mikor mihez van kedvem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, de az idők múlásával én már megtanultam értékelni a nyelvjárásokat. :-D Küldenél linket valamelyik kedvenc számodhoz? Paddy&TheR ats TOTÁLISAN ismeretlen számomra :-)

      Törlés
  6. áhh a Vad Fruttikat én is nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.