2013. július 21., vasárnap

Essence GIrls on Tour paletta – teszt

A múltkor bemutatott palettát még a legutóbbi videó rögzítésekor teszteltem sminkben, és azt kell mondanom, hogy a NYX szemhéjalap miatt most minden rossz minőségűnek ítélt palettámtól bocsánatot kell kérnek utólag, mert ezen szinte bármilyen szemhéjpúderrel szép smink készíthető.

A paletta

A két zöld színt használtam, valamint a szemöldökömre az első, matt színt, és az eredmény a következő:

Természetes fény

Vaku

Lámpa+vaku

Természetes fény

Tusvonallal teljesen vállalható smink lenne a drámaibb festés kedvelőinek is.

Nektek megvan ez a paletta?

20 megjegyzés:

  1. nincs meg a paletta, de nagyon szép lett vele a sminked! :) én mindig festek tusvonalat is, anélkül valahogy nekem nem teljes a kép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, sokan vannak így, de az már nekem túl sok, mert már így is sokkal erősebben sminkelek, mint bárki a környezetemben :-)

      Törlés
  2. Ú-ú-ú, az a sötétebb zöld nagyon brutál!!! :)
    A bocsánatkéréseden még mindig vigyorgok :D Hogy fogadták a palettáid? :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, kicsit hőzöngtek, mert szerintük előbb kellett volna, de azért örültek :-D

      Törlés
  3. Kipróbáltama boltban ennek a palettának a teszterét,de az valami borzalom volt. Nemis vettem meg,mert semmi pigmentáltsága nem volt, de így nagyon tetszik:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, többen írták, hogy a teszterek gyengébbek, mint maguk a termékek. Érdekes dolog, és nem egészen értem, hiszen így romlanak az eladási arányok :-)

      Törlés
  4. Én végigtapicskoltam egyet a Rossmannban, jobbnak látom, mint az eddigi trendkiadásos palettákat. Egyébként igazad van, egy jó alappal bármilyen "gyenge" palettából ki lehet hozni a maximumot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és ez a NYX SOKKAL jobb, mint az UD volt...

      Törlés
  5. Így tényleg jók a színek! Viszont ez akkor is inkább a NYX szemhéjalap érdeme :-)
    Most több szemhéjalapom is van felbontva, de ha elfogynak (vagy legalább fele), akkor lehet rendelek valahonnan én is egy ilyen NYX-et

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól teszed, ha beruházol rá, én legalábbis áldom a napot, amikor a virtuális kosaramba került :-)

      Törlés
  6. Nagyon jól állnak neked ezek a zöld árnyalatok! :)

    VálaszTörlés
  7. Azta, ez most pozitív csalódás volt.

    VálaszTörlés
  8. A boltban nem tetszett, de most rajtad meg baromira bejön *.* annyira jó lett hogy csak na ;) imádom a sminkeid. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a színminták sem voltak biztatóak, de sminkben tényleg hatásos lett :-)

      Törlés
  9. Szép lett a smink, nekem nincs meg, bár nem is egy kell kategória :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még kíváncsi vagyok a többi színre, különösen a sötétlilára :-)

      Törlés
  10. Nagyon szép lett a szemsminked, tetszik annak ellenére,hogy a múltkor a swatchokon nem jöttek át eléggé a színek. De a a szemhéjalap tette megint a dolgát, és nagyon szép lett! :)
    Nagyon szép sminkeket készítesz és a zöld tényleg nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett, én annyira szeretem ahogy összekombinálod a színeket, mindig isteni lesz a végeredmény!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.