2013. július 7., vasárnap

Essence Girls on Tour paletta – teszt

Mivel Nikkii jelezte, hogy örülne a Heti randomban látott paletta tesztjének, és időm is volt rá, valamint még elegendő fény is volt, készítettem is színmintákat. Na de lássuk először a palettát a zsákmány egyéb részeivel.

Na, vajon melyik az a lakk?

Vaku

Természetes fény

Színek közelről természetes fényben

A színösszeállítás nem rossz, de kicsit vérszegény, különösen, hogy igazán mély szín nincs benne. Tetszik viszont a színek némelyikének duokróm jellege, de vajon kijön majd ez a szemen is, felkenve?

Lássuk a színmintákat:

Természetes fény

Vaku

Lámpafény

Az első két szín nagyon gyenge, de hasznosnak bizonyulhatnak satírozásnál, illetve a 2. szín nagyon szerény highlihgterként. A másik négy szín gyönyörű, de valahogy úgy érzem, inkább ez a négy + 2 mélyebb szín jobb lett volna. Turnézó lányoknak ez bizony vérszegény összeállítás.

Nektek hogy tetszenek a színek?

25 megjegyzés:

  1. pedig tényleg milyen szép színek...kár hogy ilyen halvány :S

    VálaszTörlés
  2. A paletta valóban nagyon vérszegénynek tűnik!
    Viszont a körömlakk felkeltette az érdeklődésem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ma megpróbálok valamit összehozni a palettával. :-)
      A körömlakk: Miután rájöttem, hogy megváltozik a színe, úgy éreztem, nem hagyhatom ott a régi változatot, úgyhogy velem jött :-)

      Törlés
    2. Melyik lakk ez?
      Talán az English Rose? A vakus kép alapján arra tippelnék, bár az első kép alapján pedig semmiképp sem

      Törlés
    3. A What's My Name. :-)

      http://djkatybeauty.blogspot.hu/2013/05/essence-ujdonsagok.html

      Törlés
    4. Ahhaaa!:-)
      A bejegyzés első felére emlékeztem, de a második lakk kimaradt az életemből...

      Törlés
  3. Kár azért az első két szinért, viszont a többi tetszik :))

    VálaszTörlés
  4. Köszi a tesztet. Nagyon sokat segítettél :) Hát nem is tudom, tényleg elég satnyának tűnnek a színei :/ Ennél azért valami erősebb palettára számítottam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nézd meg a legfrissebb videómban, ott a két zöld szerepel rajtam :-)

      Törlés
  5. Már a tavalyi hasonló paletta is eléggé gyengécske volt, pedig a színek mindig olyan szépek.Kár érte!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A négy, ami látszódik, elég jó állagúnak tűnik, de majd meglátjuk szemhéjon :-)

      Törlés
  6. Szépecskék, de úgy ennyi is :)

    VálaszTörlés
  7. Hát engem ez a paletta nem győzött meg, én szeretem, ha egy szemhéjpúder szép, pigmentált, és ez eléggé gyenguska, biztosan nem fogom megvenni.
    Szeretem, ha egy szín szépen építhető és szép erőteljes hatást is el lehet vele érni. :)

    VálaszTörlés
  8. A körömlakk kicsit hasonlít az Essence Nude Glam
    kollekcióból a 05 Café Olé

    VálaszTörlés
  9. Már megvan egy ideje, de az az igazság, hogy sajnálok rá egy bejegyzést. Szerintem kritikán aluli, főleg mert a színeket felkenve már alig lehet megkülönböztetni és nagyon de nagyon fényesek. Miután a családom férfi tagja azt mondta, hogy utcalányos, nem is próbálgattam tovább, lemostam és jó mélyre elrejtettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma kipróbáltam sminkben a két zöldet, és meglepődtem a pigmentáltságon, szerintem a szemhéjalapozón is sok múlik. Videóban látható lesz néhány napon belül, és bejegyzésben is érkezik majd :-)

      Törlés
  10. Hát nem tudom, nekem ezek az essence trendkiadásos paletták mind vérszegénynek tűntek eddig :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a Vampire's Love bevált pigmentáltságilag :-)

      Törlés
  11. Jaj ez olyan széép! Talán én is beszerzem a palettát, ha még kapható lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyesmit leárazásban érdemes kifogni :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.