2013. július 4., csütörtök

Napi köröm – zöld-arany

Már szerepelt az egyik videómban ez a manikűr, és azóta egy másikban megemlítettem, hogy fog, ezért óvatosan kell vele bánni. Mindenesetre imádom a zöld lakkot, csakúgy, mint a gyűrűsujjamon lévő arany lakkokat.

A főszereplők:

Természetes fény:
BTGN fedőlakk a gyors száradás garantálására,
Essence Gold Fever, legújabb új kiadás,
China Glaze Champagne Kisses és
China Glaze Def Defying

Vakuval

A zöld lakkból két rétegre volt szükség, mert nagyon jó a fedése, a gyűrűsujjra pedig két réteg Champagne Kisses és egy réteg Gold Fever került. Közelebből nézetgetve kiderült, hogy az Essence-ben egy-két színes mikrocsillám is helyet kapott, valamint ezüst is van benne az arany mellett, így gazdagabb szín, mint a régi kiadású Make it Golden. Emellett tényleg kicsit olyan, mintha a régi Gold Fever és Make it Golden találkozott volna egyetlen új lakkban (a régiek itt szerepeltek bejegyzésben).

Természetes fény

Vaku

Természetes fény

Lámpafény+vaku, direkt homályosan a csillámok szépségének szemléltetésére

Nektek hogy tetszik? Szoktatok ilyen fűzöldet viselni?

28 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! :)
    Gyönyörűek ezek a CG lakkok,és milyen jól mutatnak együtt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is tetszett, bár meglepő kombináció :-)

      Törlés
  2. Én is nem olyan nagyon régen készítettem egy hasonló zöldből és a gyűrűs ujjamra egy szürkés lakkal egy körmöt, amit én is ezzel az arany Gold fever lakkal varázsoltam kicsit aranyba hajlóvá. Nagyon bejött ez a szín párosítás, a tiéd is nagyon szép lett, a napon valami káprázatos lehet.
    Az enyém ilyen lett:
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/2013/06/lime-kormok-nyarra-miss-sporty-214506.html

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép így együtt a két szín. :)

    VálaszTörlés

  4. Én nem igazán szeretem a hasonló zöldeket de ez kimondottan tetszik! :)
    Az aranyszín és a glitter mindig nyerő nálam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég fura volt nekem is ez a zöld, de szerencsére magamon sem éreztem idegennek. Igen, tudom, a csillogósakat Te is nagyon szereted :-)

      Törlés
  5. Tényleg nagyon szép:) lehet, hogy én is megpróbálkozom valami hasonlóval :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. de jó ez a két illetve három lakk együtt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mostani még jobb kombináció, majd lesz a napokban a blogon :-)

      Törlés
  7. A zöld nem az én színem, de ez a Champagne kisses gyönyörűséges! :-)

    VálaszTörlés
  8. nagyon tetszik:) mostanában egyre jobban kezdem megszeretni a zöld lakkokat:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is elég újkeletű dolog, de a kékek és a zöldek most minden mennyiségben jöhetnek :-)

      Törlés
  9. Ez is olyan szín, ami tök tetszik másokon, de magamon el nem bírom képzelni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtad inkább valami csillámos zöldet tudnék elképzelni, mondjuk holo hatással :-)

      Törlés
  10. Nagyon szép *.* nem is tudom melyik tetszik jobban a két szín közül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam, így mindkettőt felkentem :-D

      Törlés
  11. Hirtelen nem tudtam elképzelni, ezek a színek hogyan illenek össze... de az eredmény nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég vad a párosítás, de mégis működőképes :-)

      Törlés
  12. hú, ez nagyon feltűnő köröm! TETSZIK! :D ez az a zöld, amit én is szívesen hordanék. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valóban feltűnő volt, és nehéz volt hozzáhangolni a ruhákat, de legalább sokan meg is dicsérték :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.