2013. július 1., hétfő

Liebster-díj – Réka kérdései (+a sajátok)

Tegnap Rékától is megkaptam a díjat, amit innen is nagyon köszönök! Így arra gondoltam, hogy ma az ő kérdéseire is válaszolok, valamint a sajátokra is, mert néhányan kértétek ezt is. :-)

Réka kérdései:


1. Miért döntöttél úgy, hogy azt a szakmát választod amit választottál/választani fogsz?
Amikor észrevettem, hogy már a többieknek is én tolmácsolok az idegen nyelvű tanár óráján, rájöttem, hogy nem is rossz dolog ez, a nyelvészet pedig mindig is érdekelt, így lett belőle végül a két szak. A fordítást nagyon élvezem, úgyhogy úgy érzem, jól választottam.
2. Sorozatok vagy inkább filmek?
Sorozatok. Egy-egy film is szuper, de az új epizódok miatti izgalomnak nincs párja.
3. Mi kapcsol ki igazán?
Egy jó könyv.
4. Otthonülő vagy inkább aktív utazó/kiránduló vagy?
Változó, nagyon el tud menni az idő itthon is, de szeretek új helyeket felfedezni, múzeumba járni, csak úgy lötyögni is.
5. Melyik a kedvenc könyved és miért?
Orwell 1984-e. Nagyon át tudom élni a sztorit, és nagyon félelmetes a valósággal való sok hasonlóság...
6. Milyen tulajdonságodat tartod a legnagyobb előnyödnek?
Megértő és beleőrző személy vagyok, ezért sokáig pszichológus szerettem volna lenni.
7. Ki az a személy, aki inspirál?
Nincs egy konkrét személy, de a nehéz helyzetekben is a pozitívat látó emberek felfogásából sokszor merítek inspirációt. :-)
8. A sminkek/körömlakkok iránti szereteted mikorra nyúlik vissza?
Mindig is szerettem az ilyesmit, de sokáig csak natúr és szerény színű körömlakkjaim voltak. A smink- és körömlakmánia két éve nyáron kezdődött...
9. Van valami sminkterméked, amit újra és újra megvásárolsz?
Az Essence I Love Stage szemhéjalapja, korrektorként való használatra.
10. Van testvéred?
Két bátyám van, mindketten házasok, és két-két gyerekük van.
11. Szeretsz sütni/főzni? Melyik az az étel, amit először készítettél egyedül?
Piskótát sütöttem, aztán jött egy pörkölt. Maradandó élmény mindkettő, szerencsére egészen finomak lettek. Azóta nagy muffinsütő vagyok (kizárólag kutyamentes verziót készítek), és a karfiolkrémlevesem verhetetlen.

Saját kérdéseim:

1. Melyik a kedvenc illatod?
A frissen nyírt fű illata, a nyári eső utáni illat és a kávéillat.
2. Hány óra alvásra van szükséged ahhoz, hogy kipihent legyél?
Sajnos nem az óraszámon múlik, hanem hogy meddig aludhatok, Ha fél nyolcig szundizhatok, boldog ember leszek, mindegy, hogy előző este korán vagy kifejezetten későn feküdtem-e le.
3. Ha megváltoztathatnál egy dolgot a múltadban, mi lenne az?
Azt hiszem, nincs ilyen, szerencsére nem bánok semmit. :-)
4. Vannak szobanövényeid?
Hajjaj, sokan, a nappalis bejegyzésben már láthattatok néhányat.
5. Melyik a kedvenc édességed?
A stíriai metélt talán, ha sütemény, ha pedig csoki, akkor a Milka Noisette.
6. Mi a legfurcsább szokásod?
Azt hiszem, nincs igazán furcsa szokásom, inkább csak idegesítő, hogy hajlamos vagyok mindenkit kijavítgatni.
7. Kádban fürdés vagy zuhanyozás?
Kádban fürdés. Imádok ott ázni, hajpakolás, arcpakolás, igazi kis wellnesst csapok olyankor. :-)
8. Szereted a tökfőzeléket?
Nagyon, de kevés kaporral, ahogy anyukám készíti, na meg persze krumpligombóccal
9. Ugyanannak a történetnek a film- vagy a könyvváltozatát választanád?
Először a könyv, aztán adok csak esélyt a filmnek, de sokszor idegesít, és nem nézem végig.
10. Van olyan filmszereplő, akinek szívesen a bőrébe bújnál?
Ezen most hosszan gondolkodtam, de nincs.
11. Házasságpárti vagy?
Igen, ha tényleg életre szóló a szándék mindkét fél részéről, és a nehézségek esetén is a megoldást, nem pedig a menekülést tartják a kiútnak.

A Ti válaszaitokra is kíváncsi lennék, írjátok meg kommentben, ha van kedvetek :-)

2 megjegyzés:

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.