2013. július 10., szerda

Ecsetgyűjtemény – a kedvenc szemhéjecseteim

Ide azok az ecsetkék kerültek, amelyekkel a terméket nagy területre viszem fel, bár bevallom, sokszor egyetlen darabbal készül az egész smink, és ezeket használom az összes lépéshez.



Avon 24 k ecset:
Egész kis készletet lehetett rendelni egyszer, de csak ez az egy vált be belőle, ez viszont a legjobbakkal is felveszi a versenyt. Puha, természetes szőrből van, tartja a formáját, nem hullik, és ha jól emlékszem, már 4-5 éves.

Alverde ecset:
Leárazva vettem 700 Ft környékén, és nagy kedvenc azóta is. Nagyon hasonlít a szőre az Avonoséhoz, de tömöttebb és lapítottabb, így a szempillatövekhez is lehet vele sötét színt satírozni, illetve volt már olyan, hogy szemöldökecsetnek is ezt vetettem be. DM-es termék, de sajnos nem állandó szortiment részei az ecsetek, csak néha-néha hoznak ki ilyen termékeket.

Coastal Scents Classic Shadow Large Natural:
Természetes szűrből készült, meglepően nagy ecset, mégis bevált, és szintén alkalmas az egész sminkelési folyamatra, mert a lapos felével nagy területre tudok terméket felvinni, az élekkel pedig satírozni is lehet. A Make Up Plaza oldalán vásárolhatjátok meg itt.

BH Cosmetics Contour Blending Brush:
Szintén elég nagy, de máshogy, ugyanis keskenyebb, ugyanakkor vastagabb. Természetes színből készült, minden lépés megoldható vele. A BH Cosmetics oldalán itt találhatjátok meg.

Sally Hansen La Cross Premier All Over Shadow Brush:
Edittől rendeltem, és nagyon szeretem. Szintetikus ecsetről van szó, mégis van olyan jó a porállagú termékekkel, mint a természetes szőrűek. Minden lépés megoldható vele, ha kell, és nagy kedvenc lett nálam. Ha jól emlékszem, 1200 Ft körül volt az ára, de sajnos most nem kapható.

Essence szemhéjpúderecset:

Mára egyre kevésbé használom, mert kicsit kemények a szálai, de a termék nagyobb területre történő fellapogatására szeretem. Manapság is kapható, 600 Ft-os ár rémlik, és a DM, Rossmann és Müller üzletekben csaphattok le rá.

Mülleres szemhéjpúderecset:
Ez még a régebbi verzió, ezért nincs rajta felirat, az újabbnak már rövidebb a nyele. 399 Ft-ért vettem, most már csak 345 Ft-ba kerül, és csak ajánlani tudom. Hétköznapi sminkhez ideális, tömött, lekerekített ecset, amely így satírozásra is használható, és a mosást is bírja, nem állnak szét a szálai még sokadik tisztítás után sem.

Coastal Scents szemhéjpúderecset:
A már említett megszűnt utazókészlet része volt, és kb. azonos a szőre és a formája is a fentebb leírt Sally Hansen ecsettel. Nagy kedvenc nálam, a rózsaszín nyél pedig még inkább kedvenccé teszi, hiszen így igazi csajos darab.

Real Techniques Base Shadow Brush:
Ideális minden lépéshez, és krémes szemfestékhez is akár, hiszen taklonszálakból áll, így mindennel elbír. A Starter Set része, amelyet itt tudtok megvásárolni.

Real Techniques Shading Brush:
Nagyon jó kis termék, csakúgy, mint a többi, viszont sokkal kisebb, mint amire számítottam. A külső V-ben és a szempillatöveknél történő mélyítésnél jól jön a precizitása, amúgy viszont tényleg túl kicsi. Itt tudjátok megvásárolni, a blogon pedig itt olvashattatok róla.

ELF Essential Eye Shadow Brush:
Nagy kedvenc, körülbelül azt tudja, mint a fentebb említett Avonos és Alverde. 395 Ft-ért nagyon megéri az árát, hiszen tartja a formáját, bírja a mosást, és jó puhák a sörtéi. A Make Up Plaza oldalán tudjátok megvásárolni, ezen a helyen.

Ti ismeritek valamelyiket a fentiek közül?

8 megjegyzés:

  1. Az Elf-es ecseteket én is imádom, mert puhák, könnyű velük dolgozni, szuper áron kaphatóak és jó a minőségük is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is jók nagyon, bár a nagyobb ecseteiket még nem próbáltam. Azokról is vannak tapasztalataid? :-)

      Törlés
  2. Anno nálam is az Essence volt a kedvenc ecset, mert csak azt ismertem. Ma már ezt használom a legkevesebbet.
    Nagyon szeretem az általad ajánlott BodySoul ecsetet (tényleg szuperpuha!), ha megyek még Müllerbe, megnézem a többi ecsetét is. Emellett az ELF ecsetek ár-érték aránya nagyon jó, azokból is vásárolok majd még biztosan.
    Mostanában az Oriflame ecseteivel ismerkedem, beszereztem már néhányat közülük is.
    Majd egy évig nem használtam az Ebayről rendelt ecsetkészletem szintetikus ecsetkéit, de mostanában rákaptam, mert a krémes szemhéjfestékeket (pl Color Tattoo) ezekkel szépen fel tudom vinni a bőrömre.
    Szemhéjecsetekkel bőven el vagyok látva, inkább az arcra való egyéb ecsetekből "szenvedek hiányt"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, Oriflame... Kellene keresnem egy megbízható kontaktot :-)

      Törlés
  3. Az alverde megvan nekem is, nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.