2013. július 31., szerda

Sleek Pumpkin Blush by 3 – szín-összehasonlítás

Vannak a Sleeknek ezek a csodás hármas pirosítói, de vajon újat mutatnak-e? Nekem három van meg belőlük, egyről már láthattatok is összehasonlítást itt, de a másik kettő esetében is szeretném megmutatni, mely színek melyekre hasonlítanak a sima egyszínűek közül.

Természetes fény

Vaku

Természetes fény

Vaku

Természetes fény

Vaku

Két színt találtam viszonylag hasonlónak, és bár a Coral azért nem közeli testvér, gondoltam, megnézem, felkenve hátha jobban hasonlítanak. (A Squash-nak nem találtam megfelelő partnert, így ő kimaradt a tesztből.)

Természetes fény

Balról jobbra: Coral, Lantern, Squash, P Pie, Aruba.

Természetes fény

Vaku

Először a Coral és a Lantern párbaja zajlott le, és az eredmény: eléggé különbözőek, így indokolt, hogy mindkettő meglegyen nekem.

Természetes fény

Vaku

Ezután következett az Aruba és a P Pie párbaja, és itt bizony már kiderült, hogy nagyon közeli rokonságról van szó.

Természetes fény

Vaku

A P Pie talán egy leheletnyivel erőteljesebb, de tulajdonképpen az Aruba limitált kiadású pirosító újraéledése, így azok is megszerezhetik, akik az adott nyáron nem jutottak hozzá.

Nektek hogy tetszenek ezek a színek?

15 megjegyzés:

  1. A Coral és Lantern színei nagyon tetszenek! :-)

    VálaszTörlés
  2. .most kulonosen jok lettek a fotoid es a swatchok is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is tetszenek, jók ezek a kreatív papírok, még Angliában vettem őket :-)

      Törlés
  3. Hű, ezek a narancsos árnyalatok nagyon erősek :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon óvatosan kell velük bánni :-) Rajtad a Life's a Peach és a Coral színt tudnám elképzelni :-)

      Törlés
  4. Nagyon szépek ezek a színek O.O Pont pirosító után kutatok, számomra hasznos volt a bejegyzés :) köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Igen, szerintem is, én nagy Sleek-rajongó vagyok :-)

      Törlés
  6. A narancsosak tényleg nagyon erősek, nálam a Sleek Rose Gold visz mindent pirosítók terén, egyszerűen örök kedvenc! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, láttad-e a következő bejegyzést, de ott Neked való színek szerepelnek :-)

      Törlés
  7. Válaszok
    1. A képed alapján Neked is jól állnának, csak vigyázni kell a pigmentáltságuk miatt :-)

      Törlés
  8. Őszintén szólva nálad is néztem a swatchokat, ami meggyőzött, hogy kell ez nekem. :)))))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.