2013. július 5., péntek

Monaco smink narancs-bordó színben

Ma az egyik videómban viselt sminkemet szeretném megmutatni Nektek közelebbről, bár a képeken kevésbé jól látszik a lényeg, ezért javasolom a videóban való megtekintését is. :-)


Természetes fény

Természetes fény

Vaku

Vaku

A kidolgozottsággal így közelről nézve már vannak problémáim, de élőben ez nem tűnt fel. A színek mindenesetre nagyon tetszenek, és biztosan fogom még őket együtt alkalmazni sminkhez. Emlékeztető
ül a paletta:


A szemhéj egészére a Washed Ashore került, a Sonset a közepe tájára, majd a Moors Treasure-rel mélyítettem a külső V-ben és a szempillatöveknél.


Természetes fény

Vaku

Természetes fény

Vaku

Ti használtok hasonló színeket szemsinkben?

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép!Úgy örülök hogy merészebben sminkelsz és kísérletezel a színekkel! :) Nagyon jól állnak neked az élénk árnyalatok, különösen az ilyen egzotikus színek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm, örülök, hogy tetszik! Már gyűjtöm ám az inspirációt az arabos sminkhez is :-)

      Törlés
  2. Szép lett, nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
  3. ezt még sosem próbáltam ki, de azt hiszem megér egy próbát! jól áll neked! :D
    pont ezt a három színt és a magentát nem mertem eddig használni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tessék, örülök, hogy meghoztam hozzá a bátorságodat :-)

      Törlés
  4. Jaj nagyon tetszik ez a csodás naplemente, én ilyet kivitelezni tutira nem tudnék, nagyon ügyi vagy! És istenien megy a felsődhöz :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, hogy tiszta naplemente? Azt hiszem, most már tényleg elő is veszem a Sunset palettámat :-)

      Törlés
  5. Jaaaaj de szép, és milyen jól áll, nekem is naplemente jutott róla amúgy eszembe.
    Csúnya, csúnya ez a paletta, nem is kell nekem igaz?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, abszolút, én is csak azért használom, mert szeretem a csúnya színeket :-D És az újabb kiadás sem tetszik egyáltalán :-D

      http://www.makeuplaza.com/hu/products/479/860/snapshots-i-divine-palette-12-monaco-szineit-idezo-valogatas-vegan-termek

      Törlés
  6. Csodálom ezeket a szép sminkes fotóidat, és nem értem, hogy nekem miért csomósodik össze a szemgödrömben a festék? Reggel felteszem a sminket, és egy óra múlva, ha tükörbe nézek, látom, hogy a sötét szín szép barázdákat képez a világosabb színű részben. MUA palettát használok, és AVON szemhéjalapozót, de hiába :(
    Ezért inkább leegyszerűsítettem a sminkelésemet, pedig nagyon szeretnék ilyen szép színeket használni.
    Van valami tipped, vagy lehet, hogy velem van a baj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem Veled van a baj, csak valószínűleg Neked is erősebb szemhéjalapra van szükséged az Avonénál. A NYX HD alapját csak ajánlani tudom, a cherryculture.com oldalról tudod megrendelni. Nekem még az Urban Decay Primer Potionnél is jobban bevált. :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.